ازبکستان

خرید سیم کارت در ازبکستان

راهنمای کامل اپراتور ها و خرید سیم کارت در ازبکستان


خرید سیم کارت در ازبکستان

ازبکستان در طی چندین سال اخیر بعنوان یکی از کشورهایی در جهان شناخته شده می باشد که هرساله میزبان تعداد بالایی از توریست ها و گردشگرانی می باشد که برای مقاصد متفاوت به این کشور و شهرهای آن سفر می کنند.
هر مسافر مایل می باشد تا در حین انجام سفر خود از موبایل و شماره تلفنی که مختص خودش باشد استفاده نماید و ارگ از سیم کارت کشور محل زندگی خود بخواهید استفاده کنید مبلغ رومینگ بین المللی بالایی را برای شما شارژ می کنند.
پیشنهاد ما به مسافران در سفرشان به ازبکستان برای جلوگیری از هزینه های بالای رومینگ این می باشد که به محض رسیدن به ازبکستان سیم کارتی مختص به همین کشور را تهیه نمایند تا از پرداخت هزینه های بالای برای رومینگ بین المللی جلوگیری نمایند.

هر فرد به محض رسیدن به فرودگاه بین المللی ازبکستان در همان محل می تواند از بادجه های مختص به اپراتورهای این کشور سیم کارت تهیه نماید و یا ابتدا به هتل رفته و مستقر شده و کمی استراحت کرده و بعد از آن با مراجعه به یکی از نمایندگی های معتبر اپراتورهای این کشور نسبت به اخذ سیمکارت این کشور برای استفاده در بازه زمانی سفرش به ازبکستان استفاده نماید.

اپراتورهای ارائه سیم کارت کشور ازبکستان

کشور ازبکستان دارای چهار ارائه دهنده مخابرات و سیم کارت میباشد که در ادامه به این چهار اپراتور که میتوانید با استفاده از سیم کارت های آنها در این کشور استفاده نمایید اشاره خواهیم نمود.

بی لاین Beeline

بی لاین Beeline
بی لاین Beeline


این اپراتور در بسیاری از شهرهای بزرگ این کشور می توانید پیدا نمایید که قابل ذکر است ارائه دهنده امکانات به حدود نود درصدر از مردم در این کشور می باشد.
برای استفاده از این سیم کارت ها هم می توانید سیم کارت مدت دار سی روزه و هم سیم کارت اعتباری تهیه نمایید و به محض به اتمام رسیدن موجودی در اکانت سیمکارتتان مجدد آنرا شارژ نمایید.
آنت دهی این سیم کارت ها د ر تمامی نقاط ازبکستان به خوبی انجام می شود و در ان ضمینه مشکلی نخواهید داشت.

یوسل Ucell

یوسل Ucell
یوسل Ucell


از نظر مشترکین این اپراتور در کشور ازبکستان بعنوان یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین اپراتورها شناخته شده می باشد.
این اپراتور همچنین دارای گسترده ترین شبکه خدماتی در کشور ازبکستان هستند، به همین دلیل به بازدید کنندگان و توریست ها استفاده از این سیم کارت نیز پیشنهاد می شود.
این اپراتور هم در دفاتر خود در تمامی شهرهای ازبکستان و هم در فرودگاه بین المللی این کشور دارای غرفه می باشد که به هر کدام که مراجعه نمایید خدمات مد نظرتان به شما ارائه داده می شوند.

 

قیمت ویزای ازبکستان :

هزینه و قیمت ویزای توریستی ازبکستان بسته به نوع ویزا و قیمت دلار در ایران متفاوت است در جدول زیر قیمت انواع مختلف ویزای ازبکستان قابل مشاهده می باشد .

هزینه ویزای ازبکستان در فورجیاتو

 ویزای 30 روزه 1 بار ورود ازبکستان  35 دلار
ویزای 30 روزه 2 بار ورود ازبکستان 50 دلار
ویزای 30 روزه چند بار ورود ازبکستان 65 دلار

مدارک مورد نیاز دریافت ویزا ازبکستان :

برای اخذ ویزای توریستی ازبکستان تنها مدارک مورد نیاز عبارتند از :

  1. اسکن با کیفیت از صفحه اول پاسپورت
  2. اسکن یا فایل عکس پرسونلی رنگی

جهت اخذ ویزا نیازی به ارائه بلیط هواپیما ازبکستان – رزرو هتل در ازبکستان – سند مالکیت و … تنها باشد و تنها 2 مدرک بالا جهت دریافت ویزا ازبکستان نیاز است .

ویزا ازبک چند روز پس از ثبت سفارش آماده می شود ؟

مسافران گرامی توجه داشته باشند ویزای فوری برای ازبکستان وجود ندارد و تنها امکان ثبت سفارش ویزای عادی ازبکستان وجود دارد .

صدور ویزای ازبکستان 3 روز کاری زمان نیاز دارد .

توجه داشته باشید شنبه ها و 1 شنبه ازبکستان تعطیل می باشد .

در صورتی ریجکتی آیا هزینه ویزا استرداد می شود ؟

با توجه به اینکه هزینه ویزا در ابتدا بوسیله سیستم صدور ویزای ازبکستان دریافت می گردد در صورت ریجکتی مبلغی قابل استرداد نمی باشد ولی 99/9 درصد درخواست های صدور ویزا ازبکستان تایید شده و ویزا صادر می گردد و ریجکتی ویزا ازبکستان بسیار نادر می باشد .

ویزا پس از صدور چگونه به دست مسافر می رسد ؟

با توجه به اینکه ویزای ازبکستان به صورت الکترونیکی می باشد ویزا پس از صدور به صورت فایل پی دی اف می باشد و برای مسافر ایمیل گردد .

مسافران گرامی تنها می بایستی از ویزای دریافت پرینت تهیه کرده و همراه خود داشته باشند .

ویزای الکترونیکی ازبکستان در پاسپورت چسبانده نمی شود و به صورت برگه جداگانه می باشد .

آیا امکان تمدید ویزای ازبکستان وجود دارد ؟

تمدید ویزای ازبکستان بوسیه فورجیاتو امکان پذیر نمی باشد و مسافران گرامی جهت تمدید در ازبکستان می بایستی به وزارت امور خارجه ازبکستان مراجعه نمایند .

 

موبیوز Mobiuz

موبیوز Mobiuz
موبیوز Mobiuz


موبیوز که قبلا با نام یو ام اس شناخته می شده است در سال 2019 میلادی نام تجار و کاربری خود را به موبیوز تغییر داد و شروع به خدمات رسانی مجدد به مشترکین نمود.
این اپراتور در ازبکستان بعنوان سومین و پر استفاده ترین اپراتور این کشور شناخته شده می باشد.
پوشش آنها نسبتاً محدود است و فقط در صورت اقامت در شهرهای بزرگ ازبکستان می توانید از آن استفاده نمایید.

یوزموبایل Uzmobile

یوزموبایل Uzmobile
یوزموبایل Uzmobile


یکی از کوچکترین ارپاتورهایی می باشد که در کشور ازبکستان فعالیت می کنند و پوشش دهی مناسبی برای استفاده مشترکین دارا نمی باشند و پیشنهاد نمی شود که در بازه زمانی انجام سفرتان به ازبکستان از این اپراتور سیم کارت مد نظرتان را تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا