قوانین و مقررات فورجیاتو

  1. در خصوص امور مربوط به پروازهای هوایی با توجه به مقررات حمل و نقل هوایی که در تاریخ 12 اکتبر 1939 در ورشو به امضا رسیده است و نیز اصلاحیه پیمان مزبور که در تاریخ 28 سپتامبر 1995 در لاهه تصویب شده و همچنین مقررات مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری عمل خواهد شد.
  2. ثبت نام در این سایت رایگان است و قوانین و مقررات سایت از طرف کاربر لازم‌ الاجرا می باشد. خريدار در کليه مراحل خريد و يا استرداد بلیط، معترف به آگاهي کامل از قوانين بلیطهای جاری و همچنين نحوه ی خريد و سوار شدن به هواپيما بر اساس مکانيزم بلیط‌ های الکترونیکی می‌باشد. در صورت موافقت با این قوانین، بر روی چک‌ باکس کلیک کرده و فرآیند ثبت‌نام را کامل نمایید.
  3. نام و نام خانوادگی مسافر باید کامل و با کارت شناسایی مطابقت داشته باشد، مشخصات خود را باید به زبان انگلیسی وارد نمایید. لطفا در انتخاب پرواز وصحت اطلاعات فوق کمال دقت را بکار گرفته چون بعد از خرید بلیط امکان تغییر اسم مسافر وجود ندارد و مسئولیت هرگونه خطای احتمالی مرتبط بر عهده مسافر خواهد بود. ضمنآ همراه داشتن مدارک شناسایی در زمان مراجعه به فرودگاه الزامی است.
  4. در صورتی که درخواست صدور ویزای مسافر بدون پاسخ (Reject) بماند، مشمول کنسلی بوده و پرداخت بلیط با توجه به نوع پرواز بر عهده خریدار (کاربر مهمان) می باشد.
  5. لازم به ذکر است در صورتیکه مسافر اقدام به خرید بلیط و یا هتل به صورت آنلاین نماید، کلیه مسئولیت عواقب نداشتن مدارک لازم از قبیل ویزای ترانزیت، ویزای کشور(ها) مقصد، بیمه مسافرتی و مدارک احراز هویت با مسافر بوده است و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد.
  6. پاسپورت مسافران آمریکا و کانادا، باید در زمان بازگشت از سفر، حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  7. كليه رزروهای نهايی شده (بعد از پرداخت) که در مواردي خیلی خاص (اشتباهات سیستمی، مشاهده مشكلات در رزرو، دلايل امنيتی، همزمانی رزرو با افراد بلند پايه، اشتباهات کارگزار و يا كارمندان رزرواسيون) ، چند ساعت (اداری) پس از رزرو لغو شده اند، سعي مي گردد رزرو ديگری در همان زمان برای مسافر تهيه شده و يا وجه به مسافر بازگردد.
  8. در خصوص بلیط چارتر هزینه غیر قابل استرداد می باشد.
  9. لغو و تغییر تاریخ باید تا دو روز کاری قبل از پرواز و تنها در ساعات اداری به آژانس اطلاع داده شود.
  10. بیمه مسافرتی برای کلیه افراد بالای 60 سال الزامی است که هزینه آن مجزا از مسافر اخذ می گردد.
  11. شماره پاسپورت می بایستی به صورت کامل به همراه حروف انگلیسی آن وارد شود در غیر این صورت کلیه جرایم و مسئولیت آن به عهده مسافر می باشد.
  12. در صورتیکه بعد از خرید بلیط اقدام به تمدید پاسپورت نمودید حتما کپی پاسپورت جدید را به ایمیل پشتیبانی ارسال نمایید. در صورتیکه آپدیت کردن اطلاعات طبق قوانین ایر لاین شامل هزینه گردد مسافر موظف به پرداخت آن می باشد.
  13. قوانین کنسلی و تغییر تاریخ هر ایرلاین و هتل از لحظه جستجو موجود می باشد. در صورت نیاز به استناد همان قوانین هزینه کنسلی یا تغییرات لازم محاسبه می گردد.
  14. پرداخت عوارض خروج از کشور ، مالیات شهری (City Tax) و مالیات مسافرتی (Tourist Tax) در کشور (های) مقصد و مسئولیت کنترل عدم ممنوع الخروج بودن مسافر به عهده شخص کاربر می باشد.
  15. برای پرداخت اینترنتی شما میتوانید از کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایید.
  16. خدمات و محتوای عرضه شده توسط وب‌سایت جهت استفاده‌ در این وب‌سایت تولیدمی‌شوند. هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی این وب‌سایت و لینک به مطلب مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ی کتبی از مسئولان وب‌سایت.
  17. كساني كه به هر شكل در سامانه رزرو ايجاد مزاحمت و اختلال نمايند، اعم از ايجاد رزروهاي موقت و متعدد يا تماسهای تلفني و غيره، با استناد به قانون تجارت الکترونیک و به عاملیت پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) برخورد جدی صورت گرفته و مراتب جهت پيگيری به دستگاه قضايی ارجاع داده خواهد شد.
  18. کلیه عملیات خرید بلیط در این سایت مشمول قوانین جاری تجارت الکترونیک بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار بدینوسیله اظهار می نماید که از کلیه قوانین و مقررات پرداخت آنلاین آگاهی کامل دارد.
  19. بلیط خریداری شده غیر قابل واگذاری به غیر است و اگر مشخصات بلیط و مشخصات کارت شناسایی مسافر مطابقت نداشته باشد کارت پرواز صادر نمیشود و مسافر پذیرش نخواهد شد.
  20. طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، مسئولیت کنسلی، تاخیر یا تعجیل در زمان انجام پرواز، برعهده‌ی شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی پرواز است.
  21. مشتری موظف می باشد شماره موبایل و پست الکترونیکی خود را جهت تماس های اضطراری در تمامی مراحل ثبت نام و خرید به صورت صحیح وارد نمایددر غیر این صورت مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن متوجه مشتری می باشد.
  22. امکان رزرو آنلاین پرواز برای ارائه به سفارت وجود ندارد، لطفا در صورت نیاز با همکاران ما در آژانس تماس بگیرید.
  23. مسافر به گروه های بزرگسال(سن بیشتر از 12 سال)، خردسال(سن بین 2 تا 12 سال)و نوزادان (زیر 2 سال) تقسیم بندی می شوند و به غیر از گروه بندی سنی دسته بندی دیگری نیز وجود دارد که اطلاعات درخواستی این گروه ها باید هنگام صدور بلیط اظهار شود و این گروه بندی عبارتند از: مسافران نیازمند خدمات ویژه(معلولین، بیماران، کودکان بدون همراه و …) و همچنین مسافران با درخواست ویژه مانند متقاضی غذای مخصوص که بر حسب امکان ارائه خدمات شرکت هواپیمایی و به طور معمول در پروازهای با ساعت پروازی بلند مدت ارایه می گردد. برای ارئه مدارک پزشکی و مدارک مورد نیاز خدمات ویژه باید به آژانس هواپیمایی مراجعه کنید. در صورت بروز هر گونه اشتباه در وارد کردن رده سنی، مسئولیت آن با خریدار خواهد بود.
  24. هر مسافر بزرگسال می تواند فقط یک نوزاد زیر دو سال به همراه داشته باشد.
  25. امکان صدور بلیط برای کودک به تنهایی وجود ندارد.
  26. اگر مسافر نوزاد در سیستم ثبت شود، صندلی جداگانه برای او در نظر گرفته نخواهد شد.
  27. در فرایند خرید در صورتی که پرداخت وجه با موفقیت انجام گردید و بلیط را مشاهده ننمودید ابتدا با وارد نمودن اطلاعات درخواستی اقدام به مشاهده آن نمایید و در غیر این صورت با همکاران ما تماس بگیرید.
  28. پس از صدور بلیت ، خرید شما قطعی شده و میتوانید در منوی پیگیری خرید (در قسمت ناحیه کاربری) از بلیط الکترونیکی خود پرینت تهیه نمائید. همچنین شماره سریال بلیط برای شما ایمیل خواهد شد.
  29. در صورت عدم تائید بانک و عدم مشاهده ی بلیط در منوی بلیط های خریداری شده، پروازی برای شما رزرو نخواهد شد.
  30. درصورت بروز هر گونه خطا در حین پرداخت برای صدور بلیط یا بیمه مسافرتی (درگاه بانکی) و اختلالات ناشی ازسامانه های پرداخت و سیستمهای رزرواسیون ایرلاینها(CRS,GDS) و سیستمهای خریدبیمه مسافرتی، این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال بلیطها و بیمه نامه های صادر نشده نخواهد داشت. در صورتیکه وجهی از حساب کاربر کسر شده باشد، شرکت موظف به باز پرداخت وجه می باشد و هیچگونه تعهد دیگری ندارد.
  31. اگر مسافر قصد کنسل کردن بلیط را داشته باشد، طبق قوانین اعلام شده هزینه کنسلی کسر گردیده و بازپرداخت الباقی تنها از طریق شماره‌ی حساب یا کارت بانکی که اعلام شده است، خواهد بود. روند بازپرداخت وجه ممکن است تا 14 روز کاری به طول انجامد. لازم به ذکر است اگر کنسلی حتی دقایقی پس از خرید انجام گیرد شرایط و هزینه آن طبق قوانین اعلام شده روی سایت می باشد.
  32. پروازهای نرخ لحظه آخری بجز پرواز ماهان ؛ غیر قابل استرداد، کنسل کردن و تغییر تاریخ می باشند.
  33. پروازهای نرخ لحظه آخری به غیر از پرواز ماهان فاقد بار می باشند . در صورت ارائه خدمات خرید بار از طرف ایرلاین می توانید هنگام خرید بلیط در قسمت خرید بار، با پرداخت هزینه اعلام شده روی سایت میزان بار لازمه را خریداری فرمایید.
  34. هنگام مراجعه به فرودگاه بایستی پرینت بلیط و یا شماره سریال بلیط خود را به همراه داشته باشید. همچنین همراه داشتن مدارک احراز هویت از جمله کارت ملی، گذر نامه (در پرواز های خارجی) و روادید(در صورت نیاز)جهت صدور کارت پرواز الزامی است. مسافر بر طبق قوانین و مقررات جاری، موظف به رعایت الزامات قانونی برای سفر می باشد.
  35. به منظور جا نماندن از پرواز، به مسافت فرودگاه و ترمینال‌های ورودی و خروجی توجه کنید.
  36. همراه داشتن مجوز پزشکی جهت پذیرش خانم های باردار، افراد مبتلا به بیماری های قلبی-عروقی، بیماری های تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل نشده، کسانیکه دیالیزمی شوند یا کسانیکه از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استفاده می نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوارشدن به هواپیما ضروری می باشد. خرید بلیط مسافرینی که دارای شرایط خاص پرواز مانند موارد فوق یا استفاده از ویلچر و بالابر هستند، می بایست با هماهنگی آژانس انجام شود در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی متوجه آژانس نخواهد بود.
  37. در صورتی‌که از اعتبار پاسپورت‌ کمتر از شش ماه باقی مانده باشد، اجازه‌ی خروج از کشوردرفرودگاه به مسافرداده نمی‌شود و مسئولیت آن به عهده مسافر می باشد.
  38. در صورتیکه مسافر اقدام به رزرو یا خرید بلیط از شرکتهای مسافرتی دیگر کرده باشد و از این وب سایت نیز اقدام نماید، در صورت تکراری بودن رزرو، این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال این رزرو یا بلیط نداشته و ابطال رزرو یا بلیط از طرف ایرلاین صورت می گیرد و مسئولیت آن به عهده شخص مسافر می باشد.
  39. اطلاعات درج شده در سایت، اعم از عوارض و مالیات، حق سرويس، صندلی پروازی، کترینگ پذیرایی و كليه امكانات و توضیحاتی كه نمایش داده می شود، عينا و مستقیم از سیستم ایرلاین مربوطه استخراج شده و بر روی سايت نمايش داده شده است، لذا كليه مسئوليت های مربوط به اطلاعات بر عهده ایرلاین ميباشد.
  40. برخی پروازها نیازمندند 24 ساعت قبل از پرواز از طریق وب سایت ایرلاین مذکور اقدام به دریافت کارت پرواز خود نمایید و برگه پرینت شده را همراه داشته باشید. لطفا 48 ساعت قبل از سفر حتما هماهنگی لازم را با این شرکت به عمل آورید، در غیر این صورت ایرلاین مربوطه مبلغ 60 یورو، هزینه کارت پرواز را از شما دریافت خواهد کرد. هنگام خرید پیغام مربوط جهت اطلاع شما روی سایت نمایش داده می شود.
  41. حضور مسافر در فرودگاه برای پروازهای داخلی دو(2) ساعت قبل از پرواز، و برای پروازهای خارجی چهار(4) ساعت قبل از پرواز الزامی است.
  42. تنها مرجع رسیدگی به شکایات در مورد تور و ویزا و هتل، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میباشد و تنها مرجع رسیدگی به شکایات در مورد بلیط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری میباشد.
  43. در صورتی که مشتری اقدام به رزرو بلیط خود نماید ولی درخواست صدور بلیط را در سایت ثبت نکند بعد از پایان محدوده زمان صدور بلیط این وب سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو باطل شده ندارد و مشتری می بایستی مجددا اقدام به رزرو و صدور بلیط با قیمت جدید نماید.
  44. بلیط پرواز یک طرفه تنها زمانی قابل استفاده است که یکی از شرایط زیر را داشته باشید:
  • اقامت دائم یا موقت کشور مقصد
  • ویزای بلند مدت با شرایط تاریخ انقضای بیش از یک‌ سال
  • عدم وجود محدودیت اقامت
  • داشتن بلیط ادامه‌ی مسیر

T پرواز
  1. در صورتی که درخواست صدور ویزای مسافر بدون پاسخ (Reject) بماند، مشمول کنسلی بوده و پرداخت بلیط با توجه به نوع پرواز و هتل برعهده خریدار (کاربر مهمان) می باشد.
  2. در صورتی که به یکی از کشورهای زیر مسافرت میکنید و مجوز اقامت در آنها را ندارید به حداکثر زمان مجاز اقامت در این کشورها دقت کنید:
  • ترکیه (3 ماه)
  • مالزی (14 روز)
  • ارمنستان(21 روز)
  • قبرس آسیایی (1 ماه)
  1. ورود به اکثر کشورها نیازمند ویزا است. قبل از خرید بلیط، شرایط ویزای کشور مقصد و کشورهای ترانزیت (کشورهایی که در فرودگاهشان توقف دارید)‌ را چک کنید و در صورت پیدا نکردن اطلاعات کافی، با پشتیبانی آژانس تماس بگیرید.
  2. برای کلیه پروازهایی که در کشورهای حوزه شنگن توقف دارند و مقصد نهایی، کشور غیر حوزه شنگن باشد مسافرین موظف به تهیه ویزای ترانزیت می باشند حتی اگر کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشد. در صورت عدم تهیه ویزای ترانزیت کلیه مسئولیت با شخص مسافر می باشد.
  • کشورهای حوزه شنگن به شرح زیر می باشند:
  • اتریش
  • فنلاند
  • ایسلند
  • لوکزامبورگ
  • پرتغال
  • نروژ
  • لیتوانی
  • بلژیک
  • فرانسه
  • ایتالیا
  • مالت
  • استونی
  • اسپانیا
  • سوئد
  • جمهوری چک
  • آلمان
  • لتونی
  • اسلواکی
  • لهستان
  • مجارستان
  • دانمارک
  • یونان
  • لیختن اشتاین
  • سوئیس
  • هلند
  • اسلوونی
  1. با ویزای توریستی شینگن، ورود باید از همان کشوری باشد که ویزای توریستی را از سفارت آن گرفته‌اید.
  2. پرواز مقصدهای آمریکا مجاز به توقف در کانادا نمی باشند.
  3. پرواز مقصدهای کانادا مجاز به توقف در آمریکا نمی باشند.
  4. برای مقصدهای آمریکای جنوبی یا آمریکای مرکزی، در صورت توقف در حوزه شنگن و انگلستان نیاز به ویزای ترانزیت دارید.
  5. در نظر داشته باشید برای پروازهایی که دو توقف در اروپا داشته باشند و بعد به آمریکا یا کانادا سفر کنند باید حتما ویزای ترانزیت داشته باشید.
  6. برای مقصدهای آمریکا و کانادا، فقط مجاز به داشتن یک توقف کمتر از 8 ساعت، در صورتیکه پرواز ادامه مسیر در همان روز ورود باشد (تاریخ به وقت محلی تغییری نداشته باشد) بدون نیاز به ویزای ترانزیت در حوزه شنگن می باشید. بدیهی است، در صورت عدم رعایت شرایط ذکر شده، داشتن ویزای ترانزیت الزامی است.
  7. در صورتیکه با پرواز British Airways از تهران به مقصدهای آمریکا یا کانادا استفاده می کنید، با توجه به داشتن ویزای کشور مقصد، در صورتیکه پرواز ادامه مسیر در همان روز ورود به لندن باشد (تاریخ به وقت محلی لندن تغییری نداشته باشد) نیازی به داشتن ویزای ترانزیت نمی باشد. بدیهی است این شرایط فقط از مبدا تهران می باشد.
  8. برای مقصد اروپا، در صورت توقف در لندن نیاز به ویزای ترانزیت انگلستان دارید.
  9. در صورتیکه از پروازهای توقف دار در روسیه به مقصد صربستان استفاده می نمایید و در روسیه بیشتر از 18 ساعت توقف دارید، حتما باید ویزای ترانزیت روسیه داشته باشید.
  10. در صورتیکه از پرواز Aegean استفاده می کنید حتما باید ویزای شینگن داشته باشید حتی اگر کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشد.
  11. در صورت خرید پروازهایی که در هنگ کنگ توقف دارند حتما باید ویزای ترانزیت داشته باشید حتی اگر کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشد.
  12. در صورت خرید پروازهایی که در چین توقف دارند نیاز به ویزای ترانزیت چین می باشد، حتی اگر ویزای کشور مقصد را داشته باشید یا حتی کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشد. در غیر این صورت مسئولیت بلیط تهیه شده و ویزا برای سفر به عهده خود مسافر می باشد. این قانون شامل تمامی ایرلاینها می باشد
  13. در صورت خرید پروازهایی که در تایلند بیشتر از 11 ساعت توقف دارند حتما باید ویزای تایلند داشته باشید، حتی اگر کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشد.
  14. برای مقصد نیوزیلند، در صورت توقف در استرالیا نیاز به ویزای استرالیا دارید.
  15. برای مقصد مینسک، در صورت توقف در روسیه نیاز به ویزای روسیه دارید.
  16. در صورت کنسل شدن پرواز چارتر از طرف ايرلاين و عدم دریافت بلیط جایگزین از طرف مسافر، مبلغ بلیط به‌ طور کامل استرداد خواهد شد.
  17. در صورتی که بلیت تهیه شده بیش از یک پرواز داشته باشد، میبایست از پروازها به ترتیب استفاده شود. در صورت عدم استفاده به ترتیب، میبایست از مشاورین با در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی مبنی بر عدم استفاده به ترتیب پرواز، امکان پذیر بودن آن را بررسی کند.
  18. در صورتی که تمایل به خرید بلیط دو پرواز متوالی دارید، بایستی حداقل ۳ ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله باشد. در غیر این صورت مسئولیت جاماندن مسافر از پرواز دوم به عهده ایشان می‌باشد.
  19. در صورتیکه پرواز رفت و برگشت از دو ایرلاین مختلف باشند، در صورت لغو پرواز رفت یا انصراف مسافر از پرواز به دلیل تاخیر بیش از دو ساعت، ممکن است لغو پرواز برگشت شامل جریمه‌ی کنسلی شو
  20. پروازهایی که توقف سوختگیری (Interline) دارند، در برخی مسیرها نیاز به ویزای ترانزیت دارند. لطفا در صورت مشاهده با همکاران پشتیبانی آژانس تماس بگیرید.
  21. لطفا در صورتیکه در مورد توقفها و ویزاهای مورد نیاز برای پرواز، سوالی داشتید حتما با همکاران پشتیبانی آژانس تماس بگیرید.
  22. در صورتیکه ایرلاینی دچار ورشکستگی شود، این شرکت  وظیفه ای در قبال استرداد مبالغ ندارد و تنها میتواند پیگیری های لازم را با ایرلاین انجام دهد و جبران خسارات ناشی از آن بر عهده این شرکت نمی باشد.

حقوق مسافرین قوانین کنسلی پروازهای داخلی استعلام ممنوعیت خروج از کشور
استعلام ویزاهای ترانزیت بین مسیر پرداخت عوارض خروج از کشور

 هتل
  1. خدمات رزرواسیون هتل این سایت ویژه مسافرین دارای پاسپورت ایرانی می باشد.
  2. ثبت نام در این سایت رایگان است و قوانین و مقررات سایت از طرف کاربرلازم‌ الاجرا می باشد. خريدار در کليه مراحل خريد و يا استرداد هتل، معترف به آگاهي کامل از قوانين هتل می‌باشد. در صورت موافقت با این قوانین، بر روی چک‌ باکس کلیک کرده و فرآیند ثبت‌نام را کامل نمایید.
  3. زمان ورودو خروج مسافر به/از هر هتل، متفاوت می باشد و مسافر موظف است طبق زمان‌بندی هتل عمل نماید. در صورت نیاز به تحویل اتاق زودتر از زمان مورد نظر و یا تخلیه دیرتر از زمان اعلام شده حتما هماهنگی قبلی انجام پذیرد.
  4. ساعت پذیرش مسافر در هتل (Check In) بعد از ساعت 14:00 تا ساعت 23:59 تاریخ رزرو اتاق می باشد. در صورتیکه به هر دلیلی قصد مراجعت به هتل بعد از ساعت 23:59 را دارید، حتما زمان رزرواسیون این موضوع را به آژانس اطلاع دهید تا هماهنگیهای لازم با هتل انجام گردد. در غیر این صورت آژانس مسئولیتی در قبال عدم پذیرش مسافر در هتل ندارد.
  5. همراه داشتن مدارک شناسایی در زمان مراجعه به هتل الزامی است.
  6. هتل خریداری شده غیر قابل واگذاری به غیر است و اگر مشخصات واچر و مشخصات کارت شناسایی مسافر مطابقت نداشته باشد مسافر پذیرش نخواهد شد.
  7. تغییر تاریخ در رزرو انجام شده مقدور نمی باشد. می بایستی رزرو جدید با شرایط و قیمت جدید انجام شود.
  8. بعضی از هتل ها مبلغی را به عنوان ودیعه (Deposit) به صورت نقد یا کردیت کارت (بستگی به درخواست هتل دارد) در زمان تحویل دادن اتاق از مسافرین دریافت می کنند که مسافرین می بایستی این مبلغ را به هتل پرداخت نمایند.
  9. توجه داشته باشید همراه داشتن کردیت کارت زمان Check In در کلیه هتلهای کانادا الزامی و به عهده شخص مسافرمیباشد.
  10. با توجه به اینکه بعضی از اتاقها دارای شرایط خاص، مثل ویژه پذیرش خانمها یا ویژه پذیرش آقایان می باشند، در صورتیکه مسافری بدون توجه به این شرایط اتاق را خریداری نماید، کلیه مسئولیت آن به عهده شخص مسافر می باشد.در این مواقع اگر مسافر در اتاق پیشنهادی هتل پذیرش شود، هزینه های اتاقی که مسافر در آن مستقر می شود به عهده شخص ایشان میباشد. همینطور هتل اجازه پذیرش نکردن مسافر را دارا می باشد .
  11. با توجه به تنوع اتاقهای موجود (Type Rooms) در اماکن اقامتی ائم از هتل، هتل آپارتمان و …، در اتاقهای سه تخته (Triple) وجود سه تخت استاندارد یا دو تخت به اضافه یک تخت اضافه (Extra) وجود دارد.
  12. توجه داشته باشید در صورتیکه اقدام به رزرو اتاق دو تخته (Double) می نمایید و همراه (فرزند) دارید، به همراه شما تختی اختصاص داده نخواهد شد. قانون سن فرزند همراه بدون تخت در هتلها متفاوت می باشد و اگر پذیرش فرزند همراه شامل هزینه ای گردد مستقیما توسط مسافر به هتل پرداخت خواهد شد.
  13. ظرفیت پذیرش مسافر در اتاق Single یک نفر و در اتاق Double دو نفر و در اتاق Triple سه نفر و در اتاق Quadruple چهارنفرمیباشد. در صورتیکه تعداد مسافرین و ظرفیت اتاق خریداری شده متناسب نباشد، در صورت پذیرش از طرف هتل، هزینه پذیرش و خدمات مربوط به نفرات اضافه در هتل از مسافرین محترم دریافت خواهد شد.
  14. تعداد افراد انتخابی (اعم از بزرگسال و کودک) تضمینی برای ارائه تخت به همان تعداد نمیباشد. بسته به هتلها و نوع اتاق انتخابی متفاوت هست در صورت هرگونه ابهام میتوانید به سایت اصلی هتل مراجعه کنید و نوع اتاق مورد نظر را بررسی کنید .
  15. هزینه پرداختی بابت تخت اضافه (Extra Bed) در برخی هتلها، شامل هزینه غذا (Meal) نمیگردد و مسافر ملزم به پرداخت هزینه در هتل می باشد.
  16. رزرو اتاق برای افراد زیر سن قانونی که به تنهایی قصد اقامت در هتل را دارند از نظر سایت بلامانع می باشد ولی پذیرش این مسافر بستگی به قوانین کشور محل اقامت دارد. در صورت نیاز به کنسلی جرایم طبق قوانین اعلام شده محاسبه و استرداد میگردد و این شرکت مسئولیتی در قبال مسافر ندارد.
  17. نظر به اینکه سیاستهای قابل اجرای هتل با کارگزاران متفاوت از شرایط پذیرش و ابطال رزرو مسافر به صورت انفرادی است لذا تنها قوانین اعلام شده روی سایت بر روابط مسافر با آژانس در خصوص شرایط ابطال یا انجام تغییر روی واچر خریداری شده قابل اجرا می باشد.
  18. طبقه واقع شدن اتاق و نوع تخت کاملا بستگی به شرایط موجود در زمان پذیرش مسافر(Subject To Availibility) اتاقها دارد.
  19. در صورتیکه در زمان اقامت مسافر، هتل در شرایط تعمیرات و Renew باشد و مسافر محترم از شرایط موجود ناراضی باشد، باید مستقیما عدم رضایت خود را به هتل اعلام نموده و از هتل درخواست هتل جایگزین نماید. در غیر این صورت این شرکت هیچگونه کمکی نمیتواند به مسافر داشته باشد.
  20. در صورتیکه هتل به هر دلیلی امکان پذیرش مسافر با وجود واچر معتبر را نداشته باشد، این شرکت هتلهای جایگزینی را که از طرف تامین کننده معرفی شده است را به مسافرین پیشنهاد میدهد، در صورتیکه مسافرین هتل پیشنهادی را قبول نکنند این شرکت مبلغ اخذ شده بابت آن رزرو را به مسافرین عودت میدهدو دیگرهیچگونه مسئولیتی در قبال آن رزرو ندارد و مسافرین می بایستی خودشان هتل دیگری تهیه نمایند.
  21. قوانین کنسلی و تغییر تاریخ هتل از لحظه جستجو موجود می باشد، در صورت نیاز به استناد همان قوانین هزینه کنسلی یا تغییرات لازم محاسبه میگردد.
  22. پرداخت عوارض خروج از کشور، مالیات شهری (City Tax) و مالیات مسافرتی (Tourist Tax) در کشور(های) مقصد و مسئولیت کنترل عدم ممنوع الخروج بودن مسافر به عهده شخص کاربر می باشد.
  23. امکانات ارائه شده مثل خوراکی و نوشیدنی، سونا، جکوزی، استخر، اینترنت، رستورانها، باشگاه ورزشی و … بنا به نوع اتاق انتخابی شما ارائه میگردد. در صورتیکه اتاق انتخابی شما مجاز به استفاده رایگان از این خدمات نباشد، هزینه آن مستقیما در هتل از مسافر دریافت خواهد شد.
  24. تمامی هزینه ها از قبیل هزینه نظافت و ترانسفر فرودگاهی به عهده مسافر می باشد و می بایستی خودشان پرداخت نمایند.
  25. بعضی از هتل ها مبلغی را به عنوان ودیه (Deposit) در زمان تحویل دادن اتاق از مسافرین دریافت می کنند که مسافرین می بایستی این مبلغ را به هتل پرداخت نمایند.
  26. اطلاعات درج شده در سایت، اعم از عوارض و مالیات، حق سرويس، اتاقها، صبحانه، ناهار، شام، استخر و سونا، اینترنت، رستوران، ترانسفر فرودگاهی و كليه امكانات و توضیحاتی كه نمایش داده می شود، عينا و مستقیم از سیستم هتل مربوطه استخراج شده و بر روی سايت نمايش داده شده است، لذا كليه مسئوليت های مربوط به اطلاعات بر عهده کارگزار مورد نظر ميباشد.
  27. پس از تائید پرداخت، خرید شما قطعی شده ومیتوانید در منوی هتلهای خریداری شده (در قسمت ناحیه کاربری) از واچر هتل خود پرینت تهیه نمائید.
  28. در صورت عدم تائید بانک و عدم مشاهده ی واچر در منوی هتلهای خریداری شده، هتلی برای شما رزرو نشده است.
  29. در صورتیکه به هر دلیلی اعم از کنسل شدن یا تاخیر پرواز، ممنوع الخروج بودن مسافر، عدم صدور ویزا و … مسافر نتواند از هتل خریداری شده طبق تاریخ واچر استفاده نماید مطابق با قوانین مندرج در سایت می تواند اقدام به کنسلی نماید.
  30. برای پرداخت اینترنتی شما میتوانید از کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایید.
  31. کارمزد کنسل کردن واچر هتل برای اولین بار رایگان و از واچر دوم مبلغ 1.500.000 ریال می باشد که به جریمه کنسلی اضافه می گردد.
  32. خدمات و محتوای عرضه شده توسط وب‌سایت جهت استفاده‌ در این وب‌سایت تولیدمی‌شوند. هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی این وب‌سایت و لینک به مطلب مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ی کتبی از مسئولان وب‌سایت.
  33. كساني كه به هر شكل در سامانه رزرو ايجاد مزاحمت و اختلال نمايند، اعم از ايجاد رزروهاي موقت و متعدد يا تماسهای تلفني و غيره، با استناد به قانون تجارت الکترونیک و به عاملیت پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) برخورد جدی صورت گرفته و مراتب جهت پيگيری به دستگاه قضايی ارجاع داده خواهد شد.
  34. کلیه عملیات خرید هتل در این سایت مشمول قوانین جاری تجارت الکترونیک بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار بدینوسیله اظهار می نماید که از کلیه قوانین و مقررات پرداخت آنلاین آگاهی کامل دارد.
  35. مشتری موظف می باشد شماره موبایل خود را جهت تماس های اضطراری در تمامی مراحل ثبت نام و خرید به صورت صحیح وارد نماید در غیر این صورت مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن متوجه مشتری می باشد.
 بیشتر بدانیم
  1. هاستل یا خوابگاه مسافری (Hostel)

    میتوان آن را مهمانپذیر نیز نامید نوعی مکان اقامتی ارزان قیمت است. در هاستلها معمولاً هر مسافر دارای یک تخت است که در یک اتاق بزرگ مشترکا با تعداد دیگری از افراد اقامت دارند. امکانات بهداشتی (حمام و توالت) و نیز آشپزخانه در بیرون از اتاق‌ها قرار دارند و به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار میگیرند.

  2. ایرپورت هتل (Airport Hotel)

    ایرپورت هتل ها در نزدیکی فرودگاه قرار داشته و مشتریان آنها را مسافرانی که پرواز آنها دارای توقف طولانی است یا مسافرانی که پرواز آنها کنسل شده است و یا خدمه و خلبان هواپیماها تشکیل میدهند. برخی از این هتلها برای جذب مشتری ترانسفر رایگان بین هتل و فرودگاه ارائه می دهند. جالب است بدانید که به دلیل کوتاه بودن مدت اقامت، برخی از این هتلها هزینه اقامت را بصورت ساعتی محاسبه می کنند.

  3. سوئیت هتل (Suite Hotels)

    اخیرا بسیار در حال گسترش بوده و روز به روز طرفداران زیادی پیدا میکنند. سوئیت هتلها دارای یک سالن نشیمن و یک اتاق خواب (تعداد اتاق خوابها بستگی به اندازه سوئیت دارد) می باشند. افرادی که به مقاصد کاری سفر می کنند و مایلند اتاق کار جداگانه در محل اقامت خود داشته باشند اکثر مشتریان این نوع هتل ها را تشکیل میدهند.

  4. ریزورت هتل (Resort Hotel)

    ریزورت هتل ها معمولا در کوهستانها، جزیزه ها و ساحل های خارج از شهر قرار دارند. استخرهای بزرگ، زمین گلف، انواع زمین های بازی و … از امکاناتی است که ریزوزت هتل ها به مسافرین ارائه میدهند. اگر دنبال یک جای دنج برای گذران تعطیلات هستید و یا میخواهید ماه عسل رویایی و به یادماندنی را تجربه کنید، ریزورت هتل انتخاب ایده آلی برای شما است.

  5. متل (Motel)

    متل ها معمولا در کنار جاده ها قرار داشته و برای سرویس دهی به راننده خودروهایی که از رانندگی خسته شده اند طراحی شده است. یک متل دارای امکانات حداقلی برای اقامت و پارکینگ بزرگ میباشد.

  6. بوتیک هتل (Boutique Hotel)

    بوتیک هتلها دارای طراحی خاصی بوده و معمولا از یک تم مشخصی در انتخاب مبلمان، نقاشی و هر چیزی که مربوط به طراحی داخلی می شود پیروی میکنند و معمولا کوچکتر از یک هتل عادی میباشند. کسانی که به دنبال محل اقامتی متفاوت در مسافرت خود هستند این نوع هتلها را انتخاب می کنند.

 بیمه مسافرتی
  1. خدمات بیمه مسافرتی این سایت ویژه مسافرین دارای پاسپورت ایرانی می باشد.
  2. بیمه نامه های مسافرتی پاسارگاد روی این سایت، برای مسافرینی که به ایران سفر می کنند بلا استفاده و فاقد اعتبار می باشد.
  3. بیمه نامه ها فقط در صورتیکه مبدا سفر ایران باشد معتبر و قابل استفاده هستند.
  4. لطفا توجه داشته باشید بیمه نامه هایی که بعد از تاریخ سفر و بعد از خروج از کشور خریداری شوند فاقد اعتبار می باشند.
  5. بیمه مسافرتی برای کلیه افراد بالای 60 سال الزامی است که هزینه آن مجزا از مسافر اخذ می گردد.
  6. در صورت ریجکت شدن ویزا یا کنسل شدن سفر، مسافر محترم همراه با برگه ریجکتی از سفارت و اصل پاسپورت پس از مراجعه به این شرکت امکان کنسل کردن بیمه نامه را دارد.
  7. درصورت بروز هر گونه خطا در حین پرداخت برای خرید خدمات بیمه مسافرتی و اختلالات ناشی ازسامانه های پرداخت (درگاه بانکی) و سیستمهای رزرواسیون بیمه پاسارگاد این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال خریدهای ناموفق نخواهد داشت. در صورتیکه وجهی از حساب کاربر کسر شده باشد، آژانس فقط موظف به باز پرداخت وجه می باشد و هیچگونه تعهد دیگری ندارد.
  8. برای مسافران گرامی بالای 75 سال در زمان سفر،در حوزه کشورهای آسیایی وآفریقایی امکان خرید بیمه نامه وجود ندارد.
  9. برای مسافران گرامی بالای 80 سال در زمان سفر،در حوزه شنگن و کشورهای امریکایی و کانادا امکان خرید بیمه نامه وجود ندارد.
دکمه بازگشت به بالا