تاجیکستان

حمل و نقل در تاجیکستان

اطلاعات و قیمت حمل و نقل در تاجیکستان

حمل و نقل در تاجیکستان

تاجیکستان کشوری است که هر ساله میزبان تعدادی از توریست ها و گردشگرانی می باشند که برای گذراندن تعطیلات خود به این کشور سفر می کنند.
هر مسافر زمانی که به تاجیکستان وارد می شود در صورتی که نخواهد خودرویی اجاره نماید ملزم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی و شخصی دیگری می باشد که در این مطلب ما میخواهیم به انواع وسایل نقلیه ای که در کشور تاجیکستان از آنها می توانید استفاده نمایید اشاره نماییم.
در این کشور برای همه افرادی که دارای بودجه های متفاوت می باشند وسایل نقلیه ارزان و گران قیمت وجود دارد که از هر کدام که مایل باشید برای رسیدن به مقصد خود می توانید استفاده نمایید.

مینی بوس در تاجیکستان

مینی بوس در تاجیکستان
مینی بوس در تاجیکستان

یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه عمومی مورد استفاده در تاجیکستان این مینی بوس های هستند که با نام تنگم نیز شناخته شده می باشند.
هزینه استفاده از این مینی بوس ها بسیار مقرون به صرفه می باشد و به راحتی برای جا به جایی خود به مسیر هایی که امکان رفتن این مینی بوس ها وجود دارد امکان پذیر می باشد.

تاکسی در تاجیکستان

تاکسی در تاجیکستان
تاکسی در تاجیکستان

در هر نقطه از تاجیکستان و همچنین شهر های این کشور که حضور داشته باشید برای جا به جابب خود می توانید از تاکسی استفاده نمایید.
استفاده از تاکسی نیز در این کشور گران نمی باشد ولی از مینی بوس ها کمی هزینه بالاتری باید پرداخت نمایید که آن هر مقرون به صرف برای کسانی می باشد که می خواهند سریعتر به مقصد خود برسند.

اتوبوس در تاجیکستان

اتوبوس در تاجیکستان
اتوبوس در تاجیکستان

اکثر مردم برای رفت و آمد های بین شهری خودشان از اتوبوس ها استفاده می کنند.
هزینه استفاده از اتوبوس در تاجیکستان بواسطه مختلف بودن این وسیله نقلیه عمومی متفاوت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا