امارات

دریافت اقامت امارات با خرید ملک

شرایط و اطلاعات کامل درباره دریافت اقامت امارات با خرید ملک


دریافت اقامت امارات با خرید ملک

امارات متحده عربی در طی سالیان گذشته بواسطه پیشرفت های بسیاری که داشته است علاوه بر مردم ساکن خود کشور دربین افراد خارجی نیز طرفداران بسیاری را به دست آورده است و قابل ذکر است مهاجرت های بسیاری به دلیل و بواسطه ضمینه های مختلف به این کشور و شهر دبی که محبوب ترین شهرها در کشور امارات می باشد به انجام رسیده است.
خرید ملک یکی دیگر از روش هایی است که افراد با به انجام رساندن آن می توانند ویزای ورودی به خاک این کشور و شهر دبی را اخذ نمایند.
برای این کار هر فرد باید برای خرید ملک در این شهر و کشور حداقل یک میلیون درهم سرمایه دارا باشد.
میزان سرمایه هر فرد در امارات بسته به میزانی محاسبه می شود که در داخل قرار داد رسمی و قانونی قید شده و به ثبت رسیده است.
این نوع از سرمایه گذاری حداقل مبلغی میباشد که ذکر شده و اگر ملی با اعتبار 900 هزار درهمی و یا دو ملک با ارز هر کدا 500 هزار درهم نیز داشته باشید واجد این شرایط نخواهید بود.
با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک بنا به متراژ و میزان مبلغب که برای خرید سرمایه گذاری می کنید مدت زمان ویزای شما نیز متغییر و از دو الی ده سال می باشد اما اقامت قانونی و پاسپورت از این طریق به متقاضیان تعلق نمی گیرد.
این موضوع نیز قابل ذکر است که در مدت زمانی که ویزا دارا می باشد حتما باید به دبی سفر داشته باشید در صورتی که با وجود دارا بودن ملک در مدت زمان ویزایی که به شما داده شده سفری به دبی نداشته باشید ممکن است ویزای شما در بازه غیبت طولانی مدتتان لغو گردد.
اگر از این طریق ویزا دریافت نمودید و وارد خاک کشور امارات متحده عربی شدین نمی توانید در مدت زمان حضورتان در آنجا کار کنید مگر آنها باری آن موضوع نیز ویزا و اجازه های جداگانه و مختص قوانین این کشور را اخذ نموده باشید.
در صورتی که دارای خانواده و فرزندان زیر هجده سال سن را دارا میباشید با اخذ این ویزا می توانید برای آنها نیز اقدامات لازم را به انجام برسانید و ویزای مربوطه برای سفر به دبی را دریافت نمایید.
این موضوع مهم نیز قابل ذکر میباشد که فرزندان دارای سنین هجده تا بیست و یک سال در صورت اثبات وابستگی با فرد که از قبل ویزای مربوطه را اخد نموده است، می توانند جهت دریافت ویزای همراه اقدام نمایند تا در صورت بررسی های انجام شده این ویزا به آنها و اجازه ورود به خاک کشور امارات متحده عربی داده شود.
در تمامی مناطق شهر دبی کشور امارات متحده عربی امکان خرید ملک و سرمایه گذاری از آن طریق وجود دارد ولی برخی مناطق در این شهر از محبوبیت های بسیاری برخوردار می باشند که این محله ها عبارتند از:
جمیرا، منطقه ام سقیم، هریر، جزیره‌های نخل دبی، نخل جمیرا و دیره.
برای املاک و یا ملکی که در این شهر از کشور امارات متحده عربی خریداری می نمایید باید بسته به متراژ و مبلغی که پرداخت می شود در زمان انتقال از 2 الی 4 درصد مالیا بر ملک پرداخت نمایید.
یکی از معایبی که خرید ملک برای اشخاص خارجی در دبی دارا می باشد موقت بودن اقامت اعطا شده به درخواست کننده میباشد.
آب و هوا نیز در این کشور و شهر دبی گرم و شرجی می باشد و قیمت های بالا در این شهر بعنوان یکی از معایب آن محسوب می شوند ولی در کنار این معایب مزایای بسیار زیادی نیز با خرید ملک در دبی پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

هر فرد باید از املاکی های معتبر که در کشور امارات ثبت شده و قانونی می باشد برای خرید ملک مورد نظرشان استفاده نمایند تا تمامی مراحل خرید به صورت کامل و بدون هیچ نقص و غیر قانونی بودن به انجام برسند.
برای خرید ملک در دبی مراحلی همانند تمامی نقاط جهان می بایست طی نمایید تا بتوانید صاحب ملک مد نظرتان بشوید که این مدارک قابل ذکر است که عبارتند از مواردی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود:


نوشتن قرارداد، پیش پرداخت و انتقال مالکیت.


نوشتن قرار داد:

هر فرد بعد از اینکه مهاجرت به دبی از طریق خرید ملک را انتخاب نمود باید از طریق املاکی های معتبر و ثبت شده خانه مد نظرش را انتخاب کرده و بعد از توافقاتی که صورت میگیرد نسبت به خرید آن اقدام کرده و قرار داد مخصوص را امضا نمایید.

 

پیش پرداخت:

در دبی قانونی وجود دارد که قبل از انتقال ملک باید حدود 10 درصد از مبلغ کل ملک را بعنوان پیش پرداخت برای ثبت و اعلام جدیت در خرید ملک به مالک آن پرداخت نمایید.

 

انتقال مالکیت:

در این کشور قبل از منتقل شدن ملک، خریدار و مالک باید باری عدم شکایت و به وجود آمدن مشکلات درخواست بررسی را در سازمان های مخصوص ثبت نمایند تا از بدون مشکل بودن ملک در تمامی ضمینه های حصول اطمینان را کسب نمایند.
بعد از انجام این کار و طی نمودن تمامی مراحل خریدار و فروشنده می بایست به دپارتمان فروش املاک در دبی بروند و ابتدا خریدار تمام مبلغ را به فروشنده تحویل دهد و سپس ملک به نام خرید و مالک جدید به ثبت برسد.

همانند بسیاری از کشور های هر فرد که مایل به خرید ملک در دبی باشد باید به دولت این کشور و مراجعی که مسئول این کار هستند ارائه دهند که این مدارک عبارتند از:

مدارک مورد نیاز دریافت اقامت دبی با خرید ملک

گواهی پزشکی و تمامی مدارک بیمه.
اصل و کپی پاسپورت متقاضی با دارا بودن حداقل اعتبار قانونی شش ماهه.
ارائه گواهی عدم سوء پیشینه.
ارائه صورت حساب بانکی و مدرکی که نشانگر توانایی مالی برای پرداخت تمامی هزینه های باشد.
ارائه مارک قانونی و بدون شکایت بودن ملک.
پرداخت تمامی هزینه های مرتبط با ارائه دادن فیش های مربوطه.
توافق نامه امضا شده بین فروشنده و خریدار ملک در دبی.
معرفی نامه و گواهی حسن رفتار.
عکس فرد خریدار ملک.

نکته مهمی که برای خرید ملک وجود دارد این موضوع است که این ملک خریداری شده فقط مسکونی می باشد و نمی توانید با خرید ملک از آن برای مقاصد تجاری استفاده نمایید در این صورت با اعمال جریمه های سنگین در دبی روبرو خواهید شد.

هر فرد در ابتدا حتما می بایست پیش از اقدام به خرید ملک مد نظرش، در مورد منطقه ‌ای که ملک در آن واقع شده و نیز دارای مجوز بودن آن برای خریداری شدن تحقیقات لازم را به انجام برساند تا در حین پروسه خرید خانه با هیچگونه مشکلی روبرو نشود.

هزینه ویزای توریستی دبی چقدر می باشد ؟

ویزای دبی برای ایرانیان عنوان مختلفی دارد و هر نوع ویزا قیمت متفاوتی دارد .

انواع ویزاهای توریستی دبی :

ویزای 10 روزه عادی و فوری

ویزای 1 ماهه عادی و فوری ( سینگل و مولتی )

ویزای 2 ماهه سینگل

چگونه ویزای دبی را بگیریم :

برای دریافت ویزا دبی می توانید با استفاده از سایت فورجیاتو به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمائید . و ویزا پس از صدور برای شما ارسال خواهد شد . 

قیمت انواع ویزا های دبی :

تاریخ بروز رسانی قیمت : 1401/12/01

نوع و مدت زمان ویزا

قیمت بزرگسال

قیمت زیر 18 سال

 ویزای 10 روز عادی دبی

3.850.000 تومان 1.200.000 تومان

ویزای 10 روزه فوری دبی

4.600.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه عادی دبی (سینگل)

4.000.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه فوری دبی (سینگل)

4.500.000 تومان 2.200.000 تومان

ویزای 30 روزه مولتی دبی 

8.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه سینگل دبی

6.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه مولتی دبی

0 تومان 0 تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا