امارات

اجاره خودرو در دبی

مقررات و هزینه اجاره خودرو در دبی


اجاره خودرو در دبی

اگر جزو مسافرانی هستید که در سفرهایی که انجام می دهید مایل هستید خودتان رانندگی انجام دهید و دوست ندارید از وسایل نقلیه عمومی و تاکسی استفاده نمایید در دبی همانند بسیاری دیگر از شهرهای دیگر کشورها که سفر می کنید با اجاره خودرو می توانید علاوه بر لذت بردن از مناطق دیدنی و غیرا تجربه رانندگی در این شهر پیشرفته دنیا را داشته باشید.
در ادامه به مکان هایی که شما در دبی می توانید بسته به نوع بودجه خود خودرویی را اجاره کرده و در بازه زمانی حضورتان در دبی از ان استفاده نمایید اشاره خواهیم نمود پس با ما همراه باشید.
مکان هایی که ماشین های اجاره ای در دبی ارائه می دهند عبارتند از:
هر مسافر در صورتیکه قبل از انجام سفر ماشین اجاره ننموده و به محض رسیدن به دبی این تصمصم را میگیرد می توانید در همان فرودگاه بین المللی دبی به یکی از بادجه های معتب و قانونی شرکت هایی که ماشین اجاره می دهند مراجعه نموده و با رعایت قوانین و ارائه مدارکی خاص و مد نظر و مبلغی مورد نظر ماشینی را برای بازه زمانی سفر خود به دبی اجاره کرده و بعد از اتمام سفر خود با همان ماشین به فرودگاه رفته و پرواز بازگشتش را به انجام برساند.
این نکته نیز قابل ذکر است که همه مدل ماشی در دبی برای اجاره کردن وجود دارد اما از پرطرفدار ترین آنها می توان به لامبورگینی، لند کروز،فراری و بوگاتی اشاره نمود.
هر مسافر همچنین می تواند در ابتدا به هتل برود و سپس به یکی از معتبرترین موسسات اجاره خودرو رفته و در زمانی راحت تر و سر فرصت ماشین دلخواه خود را اجاره نماید.
البته هر فرد اگر بخواهد در بازه زمانی سفر خود به دبی ماشینی برای استفاده اجاره نماید از قبل باید نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی خود اقدام نموده و آنرا به همراه خود به دبی ببرد در غیر این صورت به هیچ عنوان به فرد ماشین اجاره داده نخواهد شد.
گواهی نامه های بین المللی که فرد قبل از انجام سفر به دبی و در کشور خود و از مسئولین کشور خود اخذ می نماید امکان دارد از یک الی سه سال اعتبار داشته باشد و این بدان منظور است که در بازه زمانی که وجود دارد هر چندبار که سفر داشته باشید امکان استفاده از گواهی نامه خود را دارا خواهید بود.

 

مدارک مورد نیاز برای بین المللی کردن گواهینامه :

برای اخذ گواهی نامه بین المللی هر فرد ملزم به ارائه مدارکی می باشد که ذیل به آنها اشاره خواهیم نمود:
اصل گواهینامه رانندگی کشور محل زندگی و اقامت شخص متقاضی.
یک قطعه عکس فرد درخواست دهنده که باید تابع قوانین کشور محل اقامت خود در صورت خانم و یا آقا بودن باشد.
ارائه پاسپورت شخص درخواست دهنده اخذ گواهینامه بین المللی.
تکمیل و ارائه فرم درخواست اولیه دررابطه با اخذ گواهینامه بین المللی.
پرداخت تمامی هزینه های مرتبط با اخذ و صدور گواهینامه بین المللی و ارائه فیش و رسید پرداختی.

نکته مهم و قابل توجهی وجود دارد و آن این موضوع است که، هر شخص درخواست دهنده برای اخذ گواهینامه بین المللی بعد از ارائه مدارک خود میبایست در صورت تایید و صدور گواهی نامه مربوطه از طریق یکی از گزینه های زیر اقدام به اخذ و دریافت گواهینامه خود نماید که این گزینه های عبارتند از:
مراجعه به مراکز اصلی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی هر کشوری که ساکن آنجا می باشد.
مراجعه به یکی از نمایندگی های کانون جهانگردی و اتومبیل رانی هر کشوری که در آنجا زندگی می کند.

 

ویزای ارزان دبی :

برای دریافت ویزای ارزان دوبی شما می بایستی درخواست ویزای خود را به طور مستقیم به کارگزار اصلی ویزای دبی ارائه نمائید و از خرید ویزای دبی از آژانس های واسطه خود داری نمائید .

فورجیاتو به عنوان یکی از کارگزاری های باسابقه اخذ ویزا دبی در ایران علاوه برای ارائه ویزای دبی با ارزانتریم قیمت و سریع ترین زمان ممکن برای مسافران خود امکان ثبت سفارش آنلاین ویزای دبی را نیز فراهم نموده است .

قیمت ویزای دبی :

در جدول زیر امکان مشاهده قیمت ویزای دبی برای مسافران گرامی به صورت بروز و به تومان و درهم فراهم شده است .

با توجه به نوسانات نرخ درهم و ارز در ایران قیمت ویزا دبی دائما در حال تغییر می باشد .

تاریخ بروز رسانی قیمت : 1401/12/01

نوع و مدت زمان ویزا

قیمت بزرگسال

قیمت زیر 18 سال

 ویزای 10 روز عادی دبی

3.850.000 تومان 1.200.000 تومان

ویزای 10 روزه فوری دبی

4.600.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه عادی دبی (سینگل)

4.000.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه فوری دبی (سینگل)

4.500.000 تومان 2.200.000 تومان

ویزای 30 روزه مولتی دبی 

8.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه سینگل دبی

6.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه مولتی دبی

0 تومان 0 تومان

نمونه ویزای دبی صادر شده در فورجیاتو :

نمونه ویزای دبی
نمونه ویزای دبی

در قسمت بالای ویزای کادر آبی رنگ عبارت MAXIMUM STAY 10 DAYS نشان می دهند که این ویزا 10 روزه می باشد و از زمان ورود تنها 10 روز می توانید با این ویزا در دبی اقامت داشه باشد .

ENTRY PERMIT NO : شماره ویزای شما می باشد 

DATE & PLACE OF ISSUE : محل و تاریخ صدور ویزای دبی 

VALID UNTIL : ویزا تا این تاریخ معتبر برای استفاده می باشد (این تاریخ میزان اقامت شما نمی باشد فقط نشان دهنده میزان اعتبار ورود شما به دبی است)

حداکثر میزان اقامت در بالا کادر آبی رنگ ویزا مشخص می شود 

FULL NAME  : نام – نام پدر – نام خانوادگی (اسم کامل یا full name به زبان عربی این گونه نمایش داده می شود)

NATIONALITY : ملیت مسافر

PALCE OF BITRH : محل تولد

DATE OF BIRTH : تاریخ تولد

PASSPORT No : شماره پاسپورت

PREOFESSION : بیزنس

 

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در دبی :

مدارکی که در دبی هر فرد برای اجاره خودرو باید ارائه دهد به شرح ذیل می باشند:
پاسپورت شخص متقاضی برای اجاره خودرو.
ارائه گواهی نامه بین المللی.
پرداخت مبلغ اجاره خودرو که بسته به نوع خودرو امکان دارد متفاوت باشد.


قوانین رانندگی در دبی

هر کشوری در تمامی ضمینه ها دارای قوانین و مقرراتی می باشد که مردم باید آنها را رعایت نمایند.
دبی نیز هماندد بسیاری از شهرها و کشورها دارای قوانین برای رانندگی می باشد که باید اشاره نماییم در صورتی که مخواهید گواهینامه بین المللی داشته و در بازه زمانی سفرتان از آن استفاده نمایید باید این قوانین را رعایت نمایید و اگر هر کدام از قوانین را نقص نمایید با جریمه های سنگین و بالایی روبرو خواهید شد که باید حتما آنها را پرداخت نمایید.
اگر هر فرد از قوانین سرپیچی نماید جریمه ها به نام وی ثبت خواهد شد و ممکن است برای دفعات بعدی که بخواهید گواهینامه بین المللی دریافت نمایید با مشکلاتی روبرو شوید.
در دبی همانند بسیاری نقاط جهان سن قانونی رانندگی هجده سال می باشد، پس مهمترین قانون که باید رعایت نمایید این موضوع است که سن شما حداقل باید هجده سال تمام شده باشد.
در دبی اگر کمتر از بیست و سه سال سن را دارا باشید باید برای بیمه خودرو علاوه بر مداکی که برای اجاره پر می نمایید فرمی دیگر برای بیمه را نیز پر نمایید.
در دبی راننده حتما باید کمربند ایمنی خود را ببندد.
در حین رانندگی نباید با تلفت صبحت نمایید مگر اینکه با بلوتوث و یا اینترنتی باشد.
سرعت غیر قابل مجار نیز در این کشور جرم بوده و همچنین مهمترین نکته این موضوع است که مصرف مشروبات الکلی در دبی در حین رانندگی و مکان های عمومی ممنوع می باشد.

(عدم پارک خودرو در محل پارک معلولین، رعایت نکردن سرعت مجاز، نگه داشتن ماشین در محل پارک ممنوع، عدم توجه به محل عبور عابرین و چراغ راهنمایی رانندگی و همچنین عدم تغییر مسیر ناگهانی از دیگر قوانینی هستند که در حین رانندگی در دبی حتما باید آنها را رعایت نمایید)

نکته مهم دیگیری نیز وجود دارد و آن این است که:
در صورتی که فردی که مشاین در دبی اجاره نموده است، در این کشور مجربه تصادف گردد و یا حتی از سوی فرد دیگری ماشین اجاره ای آسیب ببیند با انجام بررسی های لازم در صورتی که فرد مقصر باشد بوسیله مامورین مربوطه محلی و آژانسی که ماشین را اجاره کرده باشد هزینه های مرتبط به وی اعلام شده و باید آنرا پرداخت نماید و در صورتی که مقصر فرد اجاره کننده خودرو نباشد شرکت و آژانسی که ماشین را اجاره نموده است مبلغ جریمه و ضرر ماشین را از فرد متخلف دریافت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا