امارات

آکواریوم لاست چمبرز Lost Chambers Aquarium 

اطلاعات و راهنمای کامل درباره آکواریوم لاست چمبرز Lost Chambers Aquarium

آکواریوم لاست چمبرز Lost Chambers Aquarium 

یکی دیگر از بزرگترین آکواریوم های ساخته شده در خاورمیانه و کشور امارات متحده عربی می باشد.
این مجموعه تفریحی در واقع شده در هتل آتلانتیس دبی می باشد.
در این آکواریوم انواع کوسه‌ ها، مارماهی‌ ها، خرچنگ های دریایی، اسب‌ های دریایی و دیگر آبزیان دریایی در بهترین شرایط و تحت بهترین نگهداری ها قرار گرفته شده اند. ویزای دبی قیمت
گفته می شود این مجموعه دارای حدود 21 آکواریوم می باشد و پیش بینی می شود که در حدود شصت و پنج هزار حیوان دریایی از انواع آبزیان در این مجموعه نگهداری و حفاظت می شوند.
در این مجموعه علاوه بر اینکه می توانید این حیوانات و آبزیان را از پشت شیشه های مخصوص ببنیید همچنین می توانید اگر علاقه به غواصی و توانایی شنا کردن دارید با کمک گرفتن از مربیان خصوصی به دنیای آبی این حیوانات و آبزیان وارد شده و نهایت لذت را از حضورتان در این مجموعه چندیدن برابر نمایید.
یکی دیگر از تجربیات جالبی که می توانید در این آکواریوم بدست آورید قدم زدن در تونل های شیشه ای آن می باشد.
برای رفتن به داخل این آکواریوم هر مسافر هم می تواند از مسئولین و تورهایی که از داخل هتل ثبت نام می شوند بلیط های خود را تهیه نماید و هم می توانید به صورت حضوری و از قسمت ورودی این مجموعه بلیط خود را تهیه نماید.
بواسطه آب و هوایی که دبی دارا می باشد بهترین پیشنهاد برای زمان بازدید از این مجموعه و شهر دبی به توریست ها و گردشگران فصل زمستان می باشد زیار به راحتی می توانید از این مجموعه دیدن کرده و همچنین در کنار آن در جشن ها، فستیوال ها و اعیاد بسیاری نیز شرکت نمایید و لذت حضورتان در دبی را چندین برابر نمایید.
با استفاده از تورهای رزروی از داخل هتل، تاکسی، مونوریل و همچنین اتوبوس و به راحتی می توانید به این مجموعه دسترسی پیدا کرده و از آن بازدید نمایید.
با رفتن به این آکواریوم به قول معروف می توانید با یک تیر چند نشان زده و از چندین مکان دیدنی نزدیک به آن نیز نظیر پارک آبی آتلانتیس، خلیج دلفین بی، نخل جمیرا و همچنین پارک شیر دریایی نیز دیدن نمایید.
در این آکواریوم همچنین فروشگاه ارائه دهنده وسایل و سوغات فروشی ها هم وجود دارند که بعد از اتمام بازدید خود برای داشتن یادگاری می توانید از آنجا هر آنچه دوست داشتید بسته به نوع سلیقه و بدوجه ای که دارا می باشید خرید نمایید.
زمان تقریبی که هر بازدید کننده برای رفتن و دیدن این مجموعه نیاز خواهد داشت در حدود حداقل دو و حداکثر سه ساعت می باشد.
ساعات کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب می باشد.
ورودی به این مجموعه برای افرادی که در هتل آتلانتیس اقامت دارند به صورت رایگان می باشد.
اما برای افرادی که از بیرون هتل به این مجموعه برای بازدید می روند باید به ازای هر بزرگسال 100 درهم و کودکان سه الی ده سال 70 درهم باید پرداخت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا