تاجیکستان

اجاره خودرو در تاجیکستان

قوانین و قیمت اجاره خودرو در تاجیکستان

اجاره خودرو در تاجیکستان

اگر جزو افرادی می باشید که علاقه مند سفر به تاجیکستان هستید و دوست ندارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید نگران نباشید زیرا با رفتن به این کشور می توانید برای خود هر مدل ماشینی که دوست داشتید را اجاره کرده و در مدت زمانی که در تاجیکستان برای هر نوع مقصودی که هستید استفاده نمایید.
هر مسافر از طرق مختلف می تواند نسبت به اجاره خودرو خود اقدامات لازم را به انجام برساند.

هر فرد به محض ورود به فرودگاه بین المللی تاجیکستان می تواند در صورت دارا بودن گواهینامه بین المللی از غرفه ها و بادجه های مختص آژانس های معتبر اجاره خودرو بسته به میزان بودجه و مدت زمانی که در تاجیکستان حضور دارند ماشین دلخواه خود را اجاره کرده و از آنجا به سمت هتل محل اقامت خود رفته و سپس پس از اتمام مدت سفر مجدد به فرودگاه بازگشته و ماشین را تحویل داده و مدارک خودر را ثبت نمایید.
اگر هم ابتدا مایل به رفتن به هتل محل اقامت و استراحت می باشید می توانید این کار را انجام داده و سپس به یکی از آژانس های معتبر و دفاتر قانونی آنها رفته و نسبت به اجاره ماشین مد نظر خود با ارائه مدارک مربوطه اقدام نمایید.

تمامی مسافران و توریست هایی که مایل به رانندگی در بازه زمانی سفرشان در تاجیکستان می باشند حتما می بایست قبل از انجام سفرشان گواهینامه بین المللی خود را از کشور محل زندگی خود اخذ نمایند، در غیر این صورت باید بدانید بدون در دست داشتن گواهینامه بین المللی نمی توانید در تاجیکستان ماشین اجاره نمایید.

مدارک مورد نیاز اجاره ماشین در تاجیکستان

تنها مدراکی که برای اجاره خودرو ملزم به همراه داشتن آنها می باشید عبارتند از:
پاسپورت شخصی متقاضی که مایل به اجاره خودور در تاجیکستان می باشد.
تصویری از گواهی نامه بین المللی شخصی که مایل به اجاره خودرو در این کشور می باشد.
پرداخت مبلغ اجاره خودرو ( این مبلغ بسته به مدل و نوع خودرو و اینکه چند روز می خواهید از آن استفاده نمایید متفاوت می باشد).
دارا بودن سن قانونی بالای بیست و دو سال.

در کشور تاجیکستان همانند بسیاری دیگر از کشور ها قوانینی برای رانندگی وجود دارد که در ادامه به مهمترین این قوانین برای اطلاع بیشتر شما عزیزان اشاره خواهیم نمود:
با تلفن همراه خود در حین رانندگی نبیاد حرف بزنید.
در حین رانندگی حتما باید کمبرند ایمنی خود را ببندید.
نباید از داخل ماشین زباله به بیرون پرت کنید و اگر پلیس این کار شما را ببنید شما را جریمه می کند.
گئاهینامه بین المللی در این کشور از زمان صدور دارای شش ماه اعتبار می باشد و باید حواستان به این موضوع نیزباشد.
جای پارک در این کشور مخصوصا در مناطق گردشگری به وفور پیدا می شود اما باید حتما در مکانی که قانونی است و اجازه دارید ماشین خود را پارک نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا