امارات

هتل پرل سوئیس دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره هتل پرل سوئیس دبی

هتل پرل سوئیس دبی Pearl Swiss Hotel

این هتل در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و دارای 4 ستاره می باشد.
این مجموعه دارای کادری مجرب، مهمان نواز، حرفه ای و آموزش دیده ای می باشد که در کنار همدیگر مشغول به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به تمامی مسافران، توریست ها و گردشگرانی می باشند که در بازه زمانی سفر خود به دبی اقامت در این هتل را انتخاب می کنند.
پذیرش ساعته این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میبانی از مسافران و ارائه خدمات به تمامی مسافران میباشد و در ضمینه رزرو اتاق و هتل نیز در صورت نیاز و تمایل راهنمایی ارائه می دهند.
فاصله این هتل تا مسجد جامع 6 کیلومتر، مرکز تجارت جهانی دبی 7 کیلومتر می باشد.
فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و بوسیله تاکسی و شاتل فرودگاهی هتل می توانید به راحتی به آنجا دسترسی داشته باشید.
از امکانات این هتل می توان به استخر روباز که دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد، پذیرش 24 ساعته، سالن همایش، اتاق کنفرانس، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق نگهداری چمدان ها، سرویس های بهداشتی، آسانسور، اسپا، رستوران، بار، بوفه، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، امکانات مختص افراد کم توان اشاره نمود.
تمامی اتاق های این هتل زیبا یبه صورت کامل مجهز هستند به موارد ذیل:
سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، وسایل بهداشتی، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، وای فای، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار، کاناپه راحتی، کتری برقی.
ساعت تحویل دادن اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هر کدام از این اتاق ها 12 ظهر صورت میگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا