امارات

مهاجرت به دبی

شرایط و راهنمای کامل درباره مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی

دبی یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی می باشد که بواسطه پیشرفت هایی که در طی سال های گذشته داشته است در میان مردم طرفداران بسیاری را برای بازدید پیدا کرده است.
دبی را همچنین می توان بعنوان یکی از اصلی ترین قطب های اقتصادی کشور امارات متحده عربی شناخت که بزرگترین ایالت این کشور نیز محسوب می شود.
بسیاری از مسافران به دلایل و مقاصد گوناگون به این شهر از کشور امارت متحده عربی سفر می کنند که یکی از پرکاربرد ترین این سفرها مهاجرت برای همیشه برای ادامه زندگی به این شهر پیشرفته می باشد که در ادامه به نحوه اقدام به مهاجرن و بسیاری از نکاتی که اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید باید آنها را رعایت نمایید اشاره خواهیم نمود پس با ما همراه باشید.
هر فرد در ابتدا و قبل ار مهاجرت باید شرایط و اطلاعات مورد نیازو مورد تایید دولت آن کشور را بررسی و مطالعه نمایید تا در حین انجام اقدامات اولیه با هیچگونه مشکلی روبرو نشود.
مهاجرت یک تصمیم دشوار میباشد زیرا از کشور ومحل سکونت خود وارد کشوری دیگر با قوانین و فرهنگی متفاوت می شوید.
مهاجرت به دبی می تواند بعنوان یکی از بهترین تصمصیات برای افراد محسوب شود زیبا با انتخاب آن وارد شهری مدرن و بسیار پیشرفته ای خواهید شد.
مهاجرت به دبی در ضمینه های متفاوتی برای متقاضبان امکان پذیر می باشند که بسته به نوع مهاجرتی که می خواهید انجام دهید باید از قبل تمامی قوانین آنرا مطالعه کرده و مدارک کافی و لازم را که باید تمامی آنها صحیح و بدون هیچگونه دروغی باشند را برای بررسی های لازم به مسئولین مربوطه دولت امارات ارائه دهید.

برای مهاجرت به دبی و کشور امارات همانگونه که اشاره نمودیم روش های متفاوتی وجود دارند که در ادامه به برخی از این روش ها که به شما اجازه می دهند به شهر دبی بروید اشاره خواهیم نمود.

مهاجرت به امارات برای کار

در این ضمینه و در ابتدا هر فرد باید اقامت خود و مجوزهای لازم را اخذ نماید تا بدان وسیله بتواند مجوزهای لازم برای انجام کار را شروع نمایند و آن را دریافت نمایند.
اگر بدین طریق مایل به مهاجرت به دبی باشید در ابتدا باید از سوی شرکت و یا ارگانی پیشنهاد شغلی و یا قرار داد داشته باشید.
در این کشور قانونی وجود دارد که کارفرما باید مدارکی ارائه دهد که نشان دهد چندین وقت قبل از استخدام و تایید همکاری با شما آگهی برای استخدام چاپ نموده باشد.
بعد از این موضوع نیز برای تایید کارفرما هم راه دشواری را پیش رو خواهد داشت و برای اثبات تمامی این موضوعات باید مدارک درخواستی دولت کشور امارات را ارائه دهد.
معاینه پزشکی، اخذ ویزای اقامت، درخواست اجازه کار، داشتن گذرنامه با حداقل میران اعتبار 6 ماهه از جمله مهم ترین مدارکی هستند که برای دریافت اقامت کاری باید آنها را ارائه دهید.
در دبی و در مناطق آزاد زمان و تایم کاری می تواند متفاوت باشد ولی در این شهر معمولا ساعت کاری از 8 صبح الی 13 و شیفت بعد از ظهر از 16 الی 19 می باشد.
این موضوع نیز قابل ذکر و اشاره می باشد که ساعت کاری هفتگی در دبی بین 40 الی 48 ساعت متغیر می باشد و همچنین روزهای کاری در دبی از یکشنبه تا پنجشنبه می باشد.
اگر برای کار مایل می باشید به دبی مهاجرت نمایید لازم است بدانید به صورت دائم نمی توانید در دبی بمانید.
در امارات کارفرمایان در ضمینه های مختلف در صورت تایید توانایی کار شما در دبی شما را حمایت می کنند که این موضوع نکته ای بسیار مفید در دبی و مهاجران از طریق کار محسوب می شود.

مهاجرت به امارات برای تحصیل

یکی دیگر از راه هایی که به شما و متقاضیان این اجازه را می دهد بدان وسیله وارد خاک کشور دبی شوند مهاجرت به صورت تحصیلی می باشد.
برای تحصیل در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی تمامی متقاضیان باید حتما مسلط به زبان های عربی و انگلیسی باشند.
شما می توانید خود و یا کودکانتان را از سنین کم برای تحصیل به دبی ببرید در این شهر شرایط ادامه تحصیل در مقاطع مهد کودک، دبستان، دبیرستان و همچنین دانشگاه و رشته های مختلف امکان پذیر می باشد.
هزینه های تحصیل نیز در این کشور و شهر دبی متغییر می باشد و بسته به رشته تحصیلی و دیگر موارد متفاوت می باشند و باید قبل از اقدام برای مهاجرت تحصیلی تمامی قوانین در این ضمینه ها را چک و بررسی نمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.
درباره ویزای مختص دانشجویان باید اشاره نماییم که این نوع از ویزا برای متقاضیانی که 18 سال سن را دارا می باشند و در امارات اقامت دارا می باشند صادر می گردد.
این نکته نیز در رابطه با ویزای دانشجویی قابل ذکر است که متقاضی حداقل باید هجده سال سن را دارا باشد تا در دانشگاه ها و مراکز آموزشی قبول و پذیرش شود.
مهمترین مدرکی که برای اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی به دبی مورد نیاز می باشد نامه تاییدیه از موسسه، دانشگاه و مراکز آموزش معتبر و تایید شده وزارت مربوطه این کشور می باشد.
این نوع از ویزا به مدت یک سال به متقاضی داده می شود و قابل ذکر است بعد از به اتمام رسیدن این مهلت در صورتی که باید مقطع تحصیلی ادامه پیدا کند با ارائه نامه های مخصوص مبنی بر اینکه چه مدت دیگر نیاز به اقامت در این شهر از کشور امارات متحده عربی را دارا می باشد به هان میزان و مدت ویزا و اقامت شما تمدید خواهد شد.
اگر در مقطع لیسانس بخواهید ادامه تحصیل داشته باشید دبی حداقل 3 الی 4 سال ر ابرای متقاضیان جهت اقامت در دبی برای طی نمودن این دوره تحصیلی مد نظر گرفته است.

این موضوع نیز قابل ذکر است که اسناد و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا و اقامت (مهاجرت) تحصیلی امارات به صورت ذیل می باشد که برای اطلاع بیشتر شما عزیزان اشاره خواهیم نمود:
پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماهه قانونی
تاییده و دعوتنامه موسسه و یا دانشگاهی که مد نظر متقاضی برای ادامه تحصیل است.
عکس رنگی فرد متقاضی با پس ضمینه سفید،کاملا از روبرو و بدون روتوش.
اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه.
آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات.
مدرک زبان انگلیسی.
تمکن مالی و گردش حساب که نشان دهد توانایی پرداخت هزینه های خود و شهریه های کلاس ها را دارید.

مهاجرت به امارت از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از افراد مایل به مهاجرت از آن طزیق به دبی می باشد ایجاد سرمایه گذاری در این شهر می باشد.
شهر دبی دارای موقعیت های تجاری . پیشرفت عالی را برای سرمایه گذاران فرآهم نموده است که هر فرد که مایل می باشد باید مدارک مربوطه برای سرمایه گذاری را به دولت امارات و مسئولین مربوطه ارائه دهد تا در صورت تایید ویزای مهاجرت سرمایه گذاری برای وی صادر گردد.
یک نوع از این مهاجرت با اقامت ده ساله می باشد که باید متقاضی سرمایه گذاری ده میلیون درهمی انجام دهد.
نوع دیگر اقامت پنج ساله با سرمایه گذاری حداقل پنج میلیوین درهمی می باشد و در این روش متقاضی حق برداشت مبلغ خود تا حدود سه سال را نخواهد داشت.
هر فرد با این کار می تواند مبلغ قابل توجهی را در صنعت دبی سرمایه گذاری نماید و این نوع از ویزا و اجازه اقامت که در دبی به آنها داده می شود در صورت اتمام و با بررسی های لازم و اگر تخلفی در حین کار و سرمایه گذاری انجام نداده باشید و قوانین کشور امارات متحده عربی را رعایت نموده باشید تمدید خواهد شد.

مهاجرت به دوبی از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه هایی که به افراد اجازه مهاجرت به دبی و زندگی در آنجا را می دهد ازدواج با یکی از افرادی باشد که تابعیت کشور امارات متحده عربی را داشته باشد.
در کشور امارات و شهر دبی اگز مردی با زنی ازدواج کند که تابعیت این کشور را نداشته باشد باید در حدود سه سال از زندگی مشترک آنها بگذرد تا ثابت شود ازدواج انها واقعی میباشد و سپس اقامت به فرد غیر تابع داده می شود.
در این کشور اگر زنی اماراتی با مردی خارجی ازدواج کند به آن فرد فقط اجازه اقامت در دبی و امارات داده می شود و تابعیتی به او داده نمی شود.
این نکته نیز قابل ذکر نمودن می باشد و بسیار مهم است که اگر فرد خارجی بعد از مدتی از شخص تابع کشور امارات که ازدواج کرده اند جدا شود و مجدد با فردی خارجی بخواهد در دبی ازدواج کند تابعیت و اجازه اقامت وی لغو خواهد شد.

مهاجرت به امارات از طریق تولد

در کشور امارات نوعی دیگر از اجازه اقامت وجود دارد و آن هم مهاجرت از طریق تولد است به نحوی که اگر پدر و مادر فرزند متولد شده تبعه امارات باشند این نوع اجازه برای مهاجرت و اقامت و همچنین تبعیت داده و صادر می گردد.

هزینه ویزای توریستی دبی چقدر می باشد ؟

ویزای دبی برای ایرانیان عنوان مختلفی دارد و هر نوع ویزا قیمت متفاوتی دارد .

انواع ویزاهای توریستی دبی :

ویزای 10 روزه عادی و فوری

ویزای 1 ماهه عادی و فوری ( سینگل و مولتی )

ویزای 2 ماهه سینگل

چگونه ویزای دبی را بگیریم :

برای دریافت ویزا دبی می توانید با استفاده از سایت فورجیاتو به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمائید . و ویزا پس از صدور برای شما ارسال خواهد شد .

قیمت انواع ویزا های دبی :

تاریخ بروز رسانی قیمت : 1401/12/01

نوع و مدت زمان ویزا

قیمت بزرگسال

قیمت زیر 18 سال

 ویزای 10 روز عادی دبی

3.850.000 تومان 1.200.000 تومان

ویزای 10 روزه فوری دبی

4.600.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه عادی دبی (سینگل)

4.000.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه فوری دبی (سینگل)

4.500.000 تومان 2.200.000 تومان

ویزای 30 روزه مولتی دبی 

8.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه سینگل دبی

6.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه مولتی دبی

0 تومان 0 تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا