امارات

سفارت کانادا در امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره سفارت کانادا در امارات ( ابوظبی )

سفارت کانادا در امارات

درباره سفارت کانادا در ابوظبی

کانادا بعنوان یکی از محبوب ترین کشورها در دنیا برای مسافرات و مهاجرت شناخته شده و در طی چندین سال اخیر محبوب گردیده است. ویزای دبی
هر فرد برای انجام سفر خود به کشور کانادا باید در ابتدا به یکی از سفارت های این کشور در شهر محل زندگی خود مراجعه نماید و مدارک مربوطه را به مسئولین دولت این کشور ارائه دهد.
از آنجایی که در تهران سفارت کانادا تعطیل می باشد هر مراجعه کننده باید یکی از نزدیک ترین کشورهای همسایه که سفارت کانادا در آنجا دارای شعبه می باشد را انتخاب نماید و کشور امارات متحده عربی و شهر ابوظبی یکی از گزینه های انتخابی پیش روی ایرانیان محسوب می شود.
این سفارت خانه بعنوان نمایندگی دیپلماتیک کشور کانادا در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی در حال انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به تمامی مراجعه کنندگان می باشد.
این سفارت خانه قابل ذکر است که در طبقات نهم و دهم برج غربی مرکز تجاری ابوظبی و در کنار مرکز خرید ابوظبی واقع شده است و دسترسی به آن از تمامی نقاط بوسیله تاکسی به راحتی امکان پذیر می باشد.

آدرس و تلفن سفارت خانه کانادا در شهر ابوظبی

آدرس:
Embassy of Canada in Abu DhabiAbu Dhabi Trade Towers (Abu Dhabi Mall) West Tower9th & 10th Floors.
تلفن:
00971026940300

ساعات کاری سفارت کانادا در ابوظبی

هر فرد برای مراجعه به سفارت کانادا در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی باید درباره ساعات کاری این مجموعه نیز توجه داشته باشد که در ادامه به این ساعات کاری برای اطلاع بیشتر شما عزیزان اشاره خواهیم نمود.
این سفارت خانه در روزهای یکشنبه الی پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از ظهر باز می باشد و اماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می باشد.
این نکته نیز قابل ذکر است که این سفارت خانه در ماه های رمضان و در روزهای یکشنبه الی پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 3 بعد از ظهر آماده میزبانی از مراجعه کنندگان و ارائه خدمات به تمامی آنها می باشند.

وقت آنلاین و اخذ آن برای ویزای کانادا در ابوظبی

هر فرد برای اینکه بتواند ثبت درخواست اولیه خود به صورت آنلاین را به انجام برساند در ابتدا باید وارد سایت سفارت خانه شده و حساب کاربری به نام خود و یا فرد درخواست دهنده ویزا ایجاد نماید.
هر فرد بعد از انجام مراحلی که در قسمت قبلی به آن اشاره نمودیم باید مدارک مورد نیازی که سفارت و دولت کشور کانادا درخواست نموده در در اکانت خود و در قسمت های تعیین شده بارگذاری نماید.
بعد از اینکه این مدارک بارگذاری و از سوی مسئولین مربوطه بررسی گردید و تایید مدارک انجام شد هر متقاضی به مدت یک ماه زمان خواهد داشت تا نسبت به انجان سفر خود به کشور امارات متحده عربی و شهر ابوظبی باری حضور در سفارت را به انجام برساند.
در صورتی که در زمانی که سفارت برای شما تعیین کرده نمی توانید در ابوظبی حضور داشته باشید حتما باید بوسیله ارسال ایمیل و ارائه دلیل قانع کننده به مسئولین مربوطه اطلاع دهید و همچنین اگر هم مایل به سفر باشید باید حتما در همان تاریخی که برای شما تعیین شده در ابوظبی و در سفارت خانه کانادا حضور داشته باشید در غیر این صورت وقت شما کنسل شده و اگر مجدد درخواست نمایید امکان دارد مدت زمان طولانی تر زمان ببرد تا مجدد به شما وقت برای مراجعه به سفارت خانه کانادا در ابوظبی داده شود.

انواع ویزاهای سفارت کشور کانادا در ابوظبی

کانادا همانند بسیاری دیگر از کشورها به مردم و مراجعه و درخواست کنندگان امکان ورود به خاک کشور کانادا را در ضمینه های مختلف صادر می کند که مبتی بر اخذ ویزا های مخصوص می باشند و ما در این متن و در ادامه آن به انواع ویزاهایی که به درخواست کننده و مراجعه کنندگان امکان ورود به خاک کشور کانادا در صور تایید را می دهند اشاره خواهیم نمود.

ویزای توریستی کانادا :

این نوع از ویزا مختص افرادی صادر می گردد که قصدشان از سفر به کشور کانادا تفریحی و گردشگری می باشد.
هر فردی که این نوع از ویزا را دارا می باشد و اخذ می نماید باید در بازه زمانی که کشور کانادا به وی اجازه داده است در این کشور حضور یابد و نمی تواند بیتشر از مدت زمان اجازه داده شده در خاک کشور کانادا بماند.
برای اخذ این نوع از ویزا درخواست دهندنگان باید مدارکی را که از سوی دولت این کشور تعیین شده است برای انجام بررسی های لازم به مسئولین مربوطه ارائه دهند و قابل ذکر است این مدارک عبارتند از:
این موضوع نیز لازم به ذکر است که تمامی مدراک باید به زبان انگلیسی و به صورت رسمی و با مهر رسمی ترجمه شده باشند.
پاسپورت فرد متقاضی با دارا بودن حداقل مهلت و اعتبار قانونی 6 ماهه (هر فردی که دارای پاسپورت قدیمی نیز می باشد هم باید در صورت لزوم پاسپورت گذشته و قدیمی خود را نیز باری انجام بررسی های لازم ارائه دهد).
عکس فرد درخواست دهنده که باید از روبرو و بدون روتوش و با پس ضمینه سفید باشد.
ارائه کارت ملی شخص متقاضی.
ارائه بیمه نامه مسافراتی.
ارائه بلیط رفت و برگشت فرد درخواست دهنده ویزا.
پرداخت تمامی هزینه های مرتبط.
ارائه رزواسیون هتل در کشور کانادا و شهری که مایل به اقامت و سفر توریستی را دارا می باشید.
تکمیل فرم درخواس ویزا که باید به صورت خوانا و صحیح و بدون هیچگونه دروغ و اطلاعات غلط باشد.
ارائه دعوتنامه از سوی فردی که ساکن در کشور کانادا می باشد که در روند تایید مدارک و صدور ان کمک بسیاری را خواهد داشت.
نامه تمکن مالی که نشان دهنده این موضوع است که فرد می تواند در مدت زمان اقامتش به صورت توریست در کانادا توانایی پرداخت هزینه های اقامتی، خرید و خورد و خوراک را خواهد داشت.
اگر فرد درخواست دهنده ویزای توریستی متاهل باشد باید سند ازدواج خود که کپی و ترجمه می باشد را نیز ارائه دهد.
برای آقایان ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت نیز الزامی می باشد.
که نشان دهد فرد دارای هیچگونه بیماری خاصی نباشد برای ارائه کارت واکسیناسون نیز تمامی متقاضیان الزامی می باشد.
ارائه گواهی عدو سوء پیشینه فرد که نشان دهد دربازه زمانی حضور خود در کانادا به صورت توریستی خطری برای شهروندان کانادا نخواهد داشت و هیچگونه کار خلاف و غیر قانونی را به انجام نخواهد رساند.

ویزای تحصیلی کانادا

همانطور که میدانید این نوع از ویزا مختص افرادی صادر میگردد که قصدشان از سفر به کشور کانادا ادامه تحصیل در مقطع و رشته ای می باشد که مورد علاقه آنها می بوده و در کشور خودشان ادامه تحصیل در رشته مد نظرشان ممکن نمی باشد.
هر فردی که مایل به ادامه تحصیل در کانادا و اخذ ویزای مربوطه از سفارت و دولت این کشور می باشد ملزم به ارائه مدارکی می باشد که در ادامه به این مدارک برای آشنایی و اطلاع شما اشاره می نماییم.
این موضوع نیز لازم به ذکر است که تمامی مدراک باید به زبان انگلیسی و به صورت رسمی و با مهر رسمی ترجمه شده باشند.
اصل پاسپورت شخص متقاضی با دارا بودن حداقل اعتبار قانونی 6 ماهه و در صورتیکه دارای پاسپورت قدیمی منقضی شده نیز می باشید آنرا نیز باید به مسئلین مربوطه جهت انجام بررسی های لازم ارائه دهید.
عکس فرد متقاضی که باید کاملا از روبرو و بدون هیچگونه روتوش و با پس ضمینه سفید رنگ باشد.
کارت ملی و شناسنامه فرد درخواست دهنده.
نامه تاییدیه از موسسه، دانشگاه و یا مراکز آموزش معتبر کشور کانادا مبنی بر قبولی فرد برای ادامه تحصیل در کشور کانادا.
پرداخت تمامی هزینه های مرتبط با سفارت و کارهای مربوطه با ارائه فیش های معتبر.
ارائه کارت واکسیناسون و گواهی سلامت.
ارائه مدراک مالی که نشان دهد در بازه زمانی تحصیل در کشور کانادا توانایی پرداخت هزینه های تحصیل، زندگی، خورد و خوراک خود را دارا می باشید.
ترجمه سند ملکی و گردش حساب چهار ماهه حامی مالی شخص متقاضی تحصیل در کشور کانادا.
رزرو بلیط و محلی که در طول مدت زمان اقامتتان بعنوان دانشجو در آنجا اقامت خواهید داشت.

سفارت کانادا در ابوظبی
سفارت کانادا در ابوظبی

ویزا تجاری و کار کشور کانادا در ابوظبی

این نوع از ویزا مختص افراد و درخواست کنندگانی صادر می شود که قصدشان از سفر به کشور کانادا ایجاد شغل و کار کردن در یکی از سازمان ها، ارگان های و شرکت های رسمی ثبت شده و قانونی کشور مربوطه می باشد.
هر فرد برای اخذ این نوع از ویزا باید مدارکی را به سفارت خانه کشور کانادا که در ابوظبی واقع شده است ارائه دهنده که در ادامه به این مدراک برای اطلاع شما عزیزان اشاره خواهیم نمود.
این موضوع نیز لازم به ذکر است که تمامی مدراک باید به زبان انگلیسی و به صورت رسمی و با مهر رسمی ترجمه شده باشند.
ارائه پاسپورت متقاضی با اعتبار قانونی 6 ماهه و در صورتیکه در چندین سال گذشته دارای پاسپورت دیگری نیز بوده اید آنرا هم باید به همراه دیگر مدارک ارائه دهید.
ثبت فرم درخواست که اطلاعات باید به صورت دقیق و خوانا پر شود و بدون هیچگونه دروغی باشد.
ارائه کارت ملی و شناسنامه فرد درخواست دهنده.
ارائه عکس فرد متقاضی که باید از روبرو، بدون روتوش و با پس ضمینه سفید رنگ باشد.
ارائه نامه تاییدیه و استخدام از موسسه و یا شرکتی خاص جهت همکاری با فرد متقاضی.

در رابطه با اخذ انواع مختلف ویزاهای ورودی به خاک کشور کاناداموضوعات مهمی وجود دارند که اگر واجد شرایط آنها بودین نیازی نمی باشد برای انگشت نگاری به سفارت این کشور در ابوظبی مراجعه نمایید و این موارد عبارتند از:
اگر دارای سنی کمتر از 14 سال و همچنین بالای 80 سال می باشید.
افرادای که به هر نهو دارای ویزای مهاجرتی می باشند.
افرادی که از قبل دارای پاسپورت و اجازه ورود به خاک کشور کانادا می باشند.
متقاضیانی که در زمان درخواست اخذ ویزا در خاک کشور کانادا حضور دارند.

بعد از اینکه افرادی برای هر یک از موارد ذکر شده در قسمت های بالا مدارک درخواستی را ارائه دادند و مورد قبول واقع شدند و برای انگشت نگاری به سفارت مراجعه کردند این مراحل در حدود 15 و نهایتا 30 دقیقه به طول خواهد انجامید.
این موضوع مهم نیز باری اطلاع شما قابل ذکر است که، این مراحل که به آن اشاره نمودیم در سفارت خانه کانادا در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی در روزهای دوشنبه الی جمعه از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر انجام می گیرد.

در زمانی که به درخواست کنندگان برای انجام مراحل انگشت نگاری در سفارت خانه وقت داده می شود آن شخص باید این مراحل را به انجام برساند و تمامی آنها را رعایت نماید و این موارد شامل نکته هایی می باشند که در ادامه به انها اشاره خواهیم نمود:
در ابتدای ورود از فرد درخاست کننده که وقت انگشت نگاری دارد توسط یکی از مسئولین سفارت خانه عکس دیجیتالی گرفته می شود.
بعد از انجام و گرفتن عکس از فرد متقاضی بر روی صفحه های حسگر حراراتی اثر انگشت گرفته می شود.

همچنین در این روز هر مراجعه کننده به سفارت خانه باید مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می نماییم را نیز به همراه خود داشته باشند.
نامه تاییده و زمانی که به شما از سوی سفارت خانه برای انجان انگشت نگاری داده شده است.
پاسپورت با اعتبار قانونی حداقل 6 ماهه.
پرداخت تمامی هزینه های مربوطه به همراه فیش معتبر و مهر شده.

این مدارک تماما باید در روز حضورتان به سفارتخانه به همراه خودتان باشد و نباید ان را به همراه شخص دیگر، و یا با پست و پیک فرستاده باشید.

این موضوع نیز قابل ذکر است که، در صورت تایید و بعد از ارائه مدارک ویزا توسط متقاضی، فرد باید حداکثر تا سی روز کاری برای انگشت تگاری در سفارت کانادا حضور پیدا کرده تا مابقی مراحل اخذ کامل ویزا انجام پذیرد.

پیکاپ ویزای کانادا از سفارت این کشور در ابوظبی

پیکاپ ویزا مرتبط با درخواست کنندگانی می باشد که در ایتدا و در حضور اولیه خود و برای ارائه مدارک به سفارت کانادا در ابوظبی می روند و انگشت نگاری و مراحل مرتبط را انجام میدهند و سپس به کشور خود برگشته و بعد از تایید و برای گرفتن ویزای خود این امکان را دارا نمی باشند تا مجدد سفر خود به شهر ابوظبی را در کشور امارات متحده عربی به انجام برسانند و به همین دلیل از موسسه های معتبری درخواست می دهند تا مراحل پیکاپ ویزایشان را بر عهده بگیرند تا مجدد به ابوظبی برای اخذ ویزای کانادا خود سفر نکنند.

این موضوع قابل توجه را میبایست اشاره نماییم و آن این موضوع است که هر فرد درخواست دهنده با انجام و استفاده از خدمات پیکاپ که توسط شرکت ها و موسسات معتبر ثبت شده در ابوظبی انجام می شود فرد متقاضی هم در زمان و هم در هزینه های خود صرفه جویی انجام خواهد داد.
پس از اینکه برای اخذ ویزا اقدام کردید، باید به همراه پاسپورت و نامه یا ایمیلی که سفارت به منظور موافقت با درخواست شما برایتان ارسال کرده است به یکی از موسسات معتبر مراجعه نمایید و درخواست استفاده از خذمات پیک آپ ویزا را بدهید.
بعد از اینکه درخواستتان را به موسسه و یا آژانس مربوطه ارسال نمودید دیگر مابقی کارها را همان موسسه یا آژانس بر عهده خواهد گرفت.
برای پیگیری مراحل پیکاپ ویزای خود می توانید از طریق همان موسسه و یا آژانسی که درخواستتان را به ثبت رسانده اید اقدامات لازم جهت پیگیری نحوه و زمان پیکاپ ویزا را به انجام برسانید.
این نکته نیز قابل ذکر است که هزینه پیکاپ ویزا مرتبط با هر موسسه و آژانسی می باشد که از طریق آن اقدام می نمایید و بسته به نوع کشوری که از آنجا اقدامات اولیه اخذ ویزا را انجام داده اید متفاوت می باشد و می بایست از اول تحقیقات لازم در این رابطه را نیز به انجام برسانید.

برای استفاده از خدمات پیک آپ ویزا هر فرد می بایست مدارکی را جهت ثبت ارائه دهد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.
اگر ویزای شما در ردیف انواع ویزاهای غیر مهاجرتی می باشد مدراکی که می بایست ارائه دهید عبارتند از:
اصل پاسپورت امضا شده.
نامه تایید مدراک و بررسی های انجام شده که نشان دهد با صدور ویزای شما موافقت شده است.
پرداخت هزینه های مرتبط و ارائه رسید پرداخت.
کپی پیوست ایمیل سفارت خانه کانادا.
فرم وکالت نامه از سمت متقاضی به موسسه و یا آژانسی که قصد دارند از طریق انها برای پیکاپ غیر حضوری ویزای خود اقدام نمایند.
اگر ویزای شما در ردیف انواع ویزاهای مهاجرتی می باشد مدارکی که باید ارائه دهید به شرح ذیل می باشند:
کپی پیوست ایمیل سفارت.
عکس فرد متقاضی و درخواست دهنده ویزا.
پرداخت هزینه های مرتبط با اخذ ویزای درخواستی.
ارائه ایمیل تاییدیه سفارت مبنی بر قبول شدن بررسی مدراک فرد درخواست دهنده اخذ ویزای کانادا.

نکات مهم پیکاپ ویزای کانادا

در مورد پیکاپ ویزا و مدت زمان آن موضوع مهمی وجود دارد و قابل اشاره میباشد و آن این است که این مراحل بسته به شهر و کشوری که فرد متقاضی انتخاب کرده از متغییر می باشد و دارای تفاوت زمانی خواهد بود.
فردی که از طریق ابوظبی برای اخذ ویزای خود اقدام نموده است بواسطه خلوت تر بودن مدت زمان کمتری را برای پیک آپ ویزای خود می تواند انتظار داشته باشد.
ولی این مدت زمان به طور کلی از یک هفته تا سه هفته ممکن است به طول بیانجامد و اگر مشکلی از لحاظ بررسی و تمکیل و ارائه مدارک بوجود نیاید در همین مدت زمان ویزای متقاضی اخذ خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا