امارات

زیباترین سواحل دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره زیباترین سواحل دبی

زیباترین سواحل دبی

ساحل جمیرا ( جمیرا بیچ) Jumeirah Beach

ساحل جمیرا ( جمیرا بیچ) Jumeirah Beach
ساحل جمیرا ( جمیرا بیچ) Jumeirah Beach

یکی از محبوب ترین، زیباترین، پرتردد ترین سواحل موجود در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی می باشد.
این ساحل علاوه بر مردم ساکن در دبی در میان مسافران، توریست ها و گردشگرانی نیز که به دبی سفر می کنند نیز بسیار محبوب می باشد.
ورود برای عموم مردم به این ساحل آزاد می باشد ولی قابل ذکر است که در این ساحل قوانینی وجود دارند که تمامی مراجعه کنندگان ملزم به رعایت کردن آنها می باشند.
این ساحل بواسطه رعایت کردن استاندارد های بین المللی دارای تاییده پرچم آبی سواحل می باشد که به همین واسطه دلیلی بر محبوبیت و پرتردد بودن این ساحل تبدیل گردیده است.
این موضوع نیز قابل ذکر است که پرچم آبی که این ساحل دارا می باشد توسط بنیاد آموزش محیط زیست صادر میگردد و نشان می دهد این ساحل بر اساس تمامی قوانین محیطی زیستی و به خوبی و بسیار تمیز و با رعایت تمامی اصول اداره و نگهداری می شود.
این ساحل همچنین بواسطه واقع شدن هتلی به همین نام نیز در آنجا بسیار محبوب می باشد و بسیاری از توریست هایی نیز که در هتل جمیرا در بازه زمانی سفر خود اقامت دارا می باشند اکثر اوقات خود را در این ساحل که در چند قدیمی هتل قرار دارد می گذارند و نهایت لذت را از محیط، طبیعت و چشم انداز ان می برند.
این ساحل همچنین دارای تفریحات ساحلی، رستوران ها و کافه های ساحلی، زمین بازی مختص کودکان، غریق نجات، کتاب خانه و فروشگاه های ساحلی و غیره می باشد که قابل استفاده و در دسترس و قابل بهره مندی تمامی مراجعه کنندگان می باشد.
مردم، توریست ها، گردشگران و مسافران همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب می توانند به این ساحل زیبا رفته و از امکانات آن استفاده کنند و این موضوع نیز قابل ذکر است که درروزهای تعطیل امکان استفاده از این ساحل تا ساعت 11 شب نیز برای عموم مردم وجود دارد.
بواسطه تمیزی که در این ساحل وجود دارد ریخت زباله می تواند بعنوان جرم و رعایت نکردن قانون محسوب شود و فردی که این کار را انجام دهد با جریمه بالایی روبرو خواهد شد.
این ساحل همچنین بوساطه ساحل طلایی رنگ، نخل‌های سرسبز و فضای سبزی که دارا می باشد نیز بسیار محبوب و شناخته شده می باشد.

 

پارک ساحلی ال ممزار Al Mamzar Beach Park

پارک ساحلی ال ممزار Al Mamzar Beach Park
پارک ساحلی ال ممزار Al Mamzar Beach Park

یکی دیگر از شناخته شده ترین و محبوب ترین سواحل موجو در شهر دبی می باشد که در بین مردم و توریست ها نیز پرتردد می باشد.
این ساحل نیز بواسطه رعایت کردن قوانین محیط زیستی دارای پرچم آبی از سازمان هی مورد تایید می باشد که دلیلی بر محبوبیت بیشتر آن گردیده است.
در اطراف این ساحل اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز تفریحی بسیاری وجود دارند که هر مسافر می تواند در هر کدام از انها که مایل باشد بماند و رزرو نماید تا در نزدیکی این ساحل بوده و دسترسی به آن برایش بسیار آسانتر گردد.
مجموعه و زمین بازی کودکان یکی دیگر از مزیت های این ساحل می باشد که والدین می توانند با خیال راحت فرزندان و کودکانشان را به مسئولین آنجا سپارده و خود نیز به تریحاتشان در این مجموعه زیبا بپردازند.
در اطراف این ساحل درخت های نخل زیبایی که وجود دارند در کنار سایه بان ها و تخت های مخصوص بهترین مکان و محیط برای آفتاب گرفتن و استراحت می باشند که قابل ذکر است اطراف این ساحل نیز از امنیت بالایی برخوردار می باشند.
تردد به این ساحل همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب و وهمچنین روزهای تعطیل تا 11 شب برای عموم مردم به صورت آزادانه امکان پذیر می باشد.
نکته مهمی که درباره این ساحل زیبا با چشم اندازی محصور کننده می توان اشاره نمود این موضوع است که، ساحل ال ممزار دارای چندین ورودی می باشد که برای افرادی که به صورت پیاده و همچنین افرادی که با ماشین به آنجا می روند ورودی های جداگانه ای برای راحتی بیشتر درست شده است که می توانند از آنها استفاده کنند.
موضوع دیگری نیز در رابطه با این ساحل قابل ذکر است که این ساحل در روزهای دوشنبه و چهارشنبه اختصاص یافته به کودکان و بانوان می باشد.

 

ساحل لامر La Mer Beach

ساحل لامر La Mer Beach
ساحل لامر La Mer Beach

یکی از جدید ترین سواحل ساخته شده در شهر دبی می باشد که بواسطه فروشگاه ها، رستوران ها و کافه هایش بسیار در میان مردم بومی این شهر، توریست ها، گردشگران و مسافران از شهرت بالایی برخوردار گردیده است.
این ساحل قابل اشاره نمودن است که دارای قسمتی ورودی مجزایی با سر دری بسیار زیبا از جنس چوب می باشد که از رد شدن در میان فروشگاه های محصولات متنوع و گوناگون که اجناس و محصولات ورزشی، تفریحی و انواع سوغاتی ها در آنجا به فروش می رسند آغاز میگردد و سپس می توانید به ساحل دسترسی پیدا کنید.
البته به این نکته نیز می توان اشاره کرد که ورودی دیگری نیز در این محوطه برای آن وجود دارد که در ابتدا می توانید وارد ساحل شده از آنجا و تفریحات و همچنین رستوران و کافه هایش استفاده کرده و سپس به قسمت فروشگاه ها رفته و از انها نیز استفاده نمایید و در صورت نیاز و تمایل خرید های خود را نیز به انجام برسانید.
در این ساحل برای هر گروه سنی بواسطه جدید و به روز بودن آن امکانات و تفریحاتی خاص وجود دارند که می توانید از هر کدام که علاقه داشته باشید استفاده کرده و نهایت لذت را از بازه زمانی حضورتان در این ساحل ببرید.
همانند بسیاری از سواحل در این مجموعه نیز قوانینی وجود دارند که باید انها را رعایت نمایید و از مهمترین این قوانین نریختن زباله در محدوده ساحل می باشد و در صورتی که آشغال و یا زباله ای در ساحل بریزید ممکن است با پرداخت جریمه هایی سنگین روبرو شوید.
این مجموعه و ساحل همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب و در ایام تعطیل و آخر هفته ها تا 12 نیمه شب باز می باشد.

 

ساحل مارینا دبی (مارینا بیچ) Marina Beach

ساحل مارینا دبی (مارینا بیچ) Marina Beach
ساحل مارینا دبی (مارینا بیچ) Marina Beach

یکی از زیباترین و خوش منظره ترین سواحل شهر دبی کشور امارات متحده عربی می باشد که علاوه بر مردم بومی شهر دبی همچنین در بین توریست ها و گردشگران نیز شناخته شده و بسیار محبوب می باشد.
در اطراف این ساحل کافه های زیبا، رستوران هایی با منوی غذایی بینظیر و اقامتگاه هایی لوکس و مجلل وجود دارند که از تمامی آنها در صورت تمایل می توانید استفاده نمایید.
این ساحل همچنین بعنوان یکی از تمیزترین سواحل این شهر شناخته شده می باشد و باید با ورود به آنجا تمامی قوانین آنجا را رعایت نمایید و یکی از مهمترین این قوانین نریختن زباله در محدوده ساحل می باشد و قابل ذکر است در صورتی که این قانون را زیر پا بگذارید باید هزینه های بالایی را بابت جریمه پرداخت نمایید.

 

ساحل ام سقیم (سان ست بیچ) Sunset Beach

ساحل ام سقیم (سان ست بیچ) Sunset Beach
ساحل ام سقیم (سان ست بیچ) Sunset Beach

این ساحل که با نام سان ست نیز شناخته شده می باشد یکی دیگر از سواحل شهر دبی محسوب می شود که در میان مردم بومی این شهر، توریست ها و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و با رفتن به آنجا می توانید توریست های بسیاری را ببینید و با استفاده از امکانات موجود در این مجموعه نهایت لذت را ببرید و خاطراتی خوش را برای خود رقم زده و به تفریح و استراحت بپردازید.
به این نکته مهم می توان اشاره نمود که، رفت و آمد به این ساحل بدون محدودیت زمانی برای عموم مردم آزاد و به راحتی در دسترس می باشد.
برای رفتن به این ساحل براحتی با طی مسافتی 16 کیلومتری از مرکز شهر با وسیله نقلیه مانند تاکسی و برخی خط های اتوبوس می توانید به راحتی به آنجا دسترسی پیدا نمایید و از بسیاری از تفریحات آبی، سایه بان ها برای آفتاب گرفتن و غیره استفاده کرده و از تمامی آنها بهره مند شوید.
در این ساحل همانند بسیاری دیگر از سواحل موجود در شهر دبی، در این نیز ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن محدوده ساحل آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

 

ساحل کایت Kite Beach

ساحل کایت Kite Beach
ساحل کایت Kite Beach

این ساحل که در قسمت پشتی دانشگاه معروف وولونگوگ واقع شده است بعنوان یکی از محبوب ترین سواحل شهر دبی در بین مردم بومی این شهر، توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
بواسطه برقرار بودن بازی های و تفریح هایی مانند کایکر، موج سواران، فوتبال، والیبال در این ساحل این مجموعه بیشتر نیز مورد توجه ورزشکاران و علاقه مندان به این تفریحات آبی می باشد.
در این ساحل قابل ذکر است که وسایل و تجهیزات برای آفتاب و دوش گرفتن وجود ندارد و به همین دلیل به افرادی که دوست دارند به این ساحل بروند پیشنهاد می شود تمامی وسایل مورد نیاز خود را به همراه ببرند.
بادبادک های زیبا و جذاب از دیگر محاسن و زیبایی های این ساحل می باشد که به همین واسطه بازدید کنندگان و علاقه مندان بسیاری را به خود در طول سال جلب می کند.
این موضوع قابل توجه را نیز باید اشاره نمود و آن این است که، در این مجموعه با دارا بودن طبیعتی زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

 

ساحل الصفوح Al Sufouh Beach

ساحل الصفوح Al Sufouh Beach
ساحل الصفوح Al Sufouh Beach

این ساحل بعنوان یکی دیگر از مجموعه های تفریحی و همچنین رفاهی شهر دبی محبوب می باشد که قابل ذکر است که با نام دیگر بلک پالاس بیچ نیز در بین مردم بومی دبی، توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
این ساحل قابل ذکر است که در منطقه ای در محدوده و میان برج العرب و پالم جمیرا واقع شده است و همچنین بواسطه خلوت تر بودنش در میان افرادی که دوست دارند در زمان حضورشان در ساحل آرامش را تجربه نمایند می تواند محیطی بسیار عالی و انتخابی بدون نقص محسوب شود.
در اطراف این ساحل همچنین اقامتگاه ها، هتل ها و رستوران های لوکس و مجلل بسیاری وجود دارد که می توانید برای اقامت و صرف غذای خود آنها را انتخاب کرده و نهایت لذت را از بازه زمانی حضورتان در هر کدام از انها را نیز در کنار بودن در این ساحل زیبا تجربه نمایید.
در این ساحل و در اطراف آن می توانید به پیاده روی و لذت بردن از منظره های آن و گرفتن عکس های یادگاری بپردازید و همچنین از تفریحاتی آبی نیز امکان استفاده و بهره مندی وجود دارد.
به این نکته مهم و قابل توجه نیز باید اشاره نمود و آن این است که، در این ساحل زیبا بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری و حفاظت می شود ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم محسوب می شود و در صورتی که این نکات را هر مراجعه کننده رعایت ننماید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شود که باید آنرا پرداخت نماید.

 

ساحل نخل جمیرا (پالم چجمیرا) The Palm Jumeirah

ساحل نخل جمیرا (پالم چجمیرا) The Palm Jumeirah
ساحل نخل جمیرا (پالم چجمیرا) The Palm Jumeirah

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین سواحل ساخته شده و به وجود آمده در شهر دبی محسوب می شود که بواسطه ساختار نخل مانندی که دارا می باشد بسیار پرتردد در میان توریست ها و گردشگرانی گردیده که به دبی سفر خود را به انجام می رسانند.
در اطراف این ساحل ساختمان ها، اقامتگاه ها و همچنین هتل های لوکس و مجللی وجود دارند که این منطقه را خاص می گرداند و می توانید هر کدام از انها که مایل باشد نیز برای اقامت هر چند روزه که باشد انتخاب نمایید و تجربه بسیار خاص و بینظری را داشته باشید.
در این ساحل و محوطه آن با پرداخت ورودی به صورت جداگانه می توانید وارد محوطه اصلی و اختصاصی آن شده و از تفریحات آن استفاده نمایید و لذت حضورتان در این ساحل زیبا را چندین برابر کرده و می توانید از منظره های بینظیر و چشم نواز آن نیز استفاده کرده و همچنین با گرفتن عکس های یادگاری منحصر به فرد خاطرات زیبای خود را به ثبت برسانید.
در این ساحل همانند بسیاری دیگر از سواحل موجود در دبی تمیزی بسیار اهمیت دارد و از انجا به خوبی توسط مسئولین حفظ و نگهداری می شود.
در این کشور و شهر دبی تمیز نگهداشتن آنجا بسیار اهمیت دارد و هر فردی که با ریختن زباله و کثیف کردن قانون را زیر پا بگذارد با پرداخت جریمه های بالایی روبرو می شود.

 

ساحل شرایتون جمیرا Sheraton Jumeirah Beach

ساحل شرایتون جمیرا Sheraton Jumeirah Beach
ساحل شرایتون جمیرا Sheraton Jumeirah Beach

یکی دیگر از شناخته شده ترین و محبوب ترین سواحل کشور امارات متحده عربی و شهر دبی ساحل شرایتون جمیرا می باشد.
این ساحل در میان مردم بومی دبی، توریست ها و گردشگران محبوب و پرتردد می باشد.
این ساحل زیر مجموعه هتلی به همین نام می باشد که اگر مسافر مقیم آن هتل باشید می توانید به صورت اختصاصی از آنجا استفاده کرده و تجربه بودن در یک محیط آرام را داشته باشید.
اگر جزو مسافران و مارجعه کنندگانی باشید که در هتلی دیگر اقامت دارید و دوست دارید به این ساحل بروید باید برای ورودی هزینه های جداگانه پرداخت نمایید.
در اطراف این ساحل رستورانها، کافه ها، فروشگاه ها و تفریحات آبی بسیاری وجود دارند که از هر کدام که مایل باشید به راحتی می توانید استفاده نمایید.
این موضوع قابل ذکر است که در این مجموعه زیبا با منظره و طبیعتی چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم محسوب می شود و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با پرداخت جریمه نقدی بالایی روبرو خواهید شد.

هزینه ویزای توریستی دبی چقدر می باشد ؟

ویزای دبی برای ایرانیان عنوان مختلفی دارد و هر نوع ویزا قیمت متفاوتی دارد .

انواع ویزاهای توریستی دبی :

ویزای 10 روزه عادی و فوری

ویزای 1 ماهه عادی و فوری ( سینگل و مولتی )

ویزای 2 ماهه سینگل

چگونه ویزای دبی را بگیریم :

برای دریافت ویزای دبی می توانید با استفاده از سایت فورجیاتو به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمائید . و ویزا پس از صدور برای شما ارسال خواهد شد .

قیمت انواع ویزا های دبی :

تاریخ بروز رسانی قیمت : 1401/12/01

نوع و مدت زمان ویزا

قیمت بزرگسال

قیمت زیر 18 سال

 ویزای 10 روز عادی دبی

3.850.000 تومان 1.200.000 تومان

ویزای 10 روزه فوری دبی

4.600.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه عادی دبی (سینگل)

4.000.000 تومان 1.320.000 تومان

ویزای 30 روزه فوری دبی (سینگل)

4.500.000 تومان 2.200.000 تومان

ویزای 30 روزه مولتی دبی 

8.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه سینگل دبی

6.500.000 تومان 4.100.000 تومان

ویزای 60 روزه مولتی دبی

0 تومان 0 تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا