امارات

بهترین پارک های آبی دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره بهترین پارک های آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi Water Park

پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi Water Park
پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi Water Park

یکی از شناخته شده ترین و پرتردد ترین پارک های آبی ساخته شده در دبی می باشد که امکان ندارد کسی به دبی سفر کرده باشد و به آنجا نرفته باشد مخصوصا در خصوص افرادی که دارای کودکان کوچک و کم سن می باشند.
این پارک آبی دارای انواع تفریحات آبی و هیجان انگیز از جمله سقوط آزاد، رودخانه‌ی مواج و سرسره‌های گوناگون و غیره می باشند.
این پارک آبی همچنین دارای سه استخر بزرگ برای بزرگسالان و استخری کوچکتر برای کودکان می باشد که هر فرد با رفتن به این مجموعه از هر کدام از انها که مایل باشد می تواند استفاده کند.
برای ورود به داخل این مجموعه رفاهی و تفریحی هر فرد باید ورودی جداگانه پرداخت نماید و همچنین نرخ برای بزرگسالان، کودکان و افراد بومی شهر دبی متغییر می باشد.
علاوه بر وسایل تفریحی در این پارک آبی بازدید کنندگان همچنین می توانند از دیگر امکانات آن که شامل رستوران، کافه، فروشگاه های متنوع است نیز استفاده کرده و لذت حضورشان در این مجموعه را چندین برابر کنند.
این موضوع را نیز می توان قید نمود که این مجموعه در طی چندین سال اخیر و از زمان تاسیس آن بعنوان یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی و تفریحی دبی شناخته شده می باشد.
پارک آبی وایلد وادی دبی در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد اما قابل ذکر است که در مابقی روزها از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر باز و آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط به بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان به این مکان می باشد.

پارک آبی آتلانتیس دبی Atlantis Dubai Water Park

پارک آبی آتلانتیس دبی Atlantis Dubai Water Park 
پارک آبی آتلانتیس دبی Atlantis Dubai Water Park

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین پارک های آبی ساخته شده در دبی میباشد که قابل ذکر است با ورود به این مجموعه انگار وارد دنیای هیجان و بازی و تفریح می شوید که بسیار چشن اندازی زیبا و فوق العاده ای را دارا می باشد.
این پارک آبی مختص و شامل بخشی از هتلی به همین نام می باشد و برای افرادی که در این هتل اقامت دارند استفاده از آن با قیمت های کمتری امکان پذیر می باشد.
در هر رده سنی که باشید چه بزرگسال و چه کودم به راحتی می توانید از امکاناتی که در این مجموعه وجود دارند استفاده نمایید و نهایت لذت را از بازه زمانی حضورتان ببرید.
در این مجموعه همچنین کلبه های کوچکی وجود دارند که می توانند مراجعه کنندگان برای استراحت در داخل آنها را اجاره کرده و ساعاتی در آن به استراحت بپردازند و در کنار ان از رستوران ها، کافه ها، فروشگاه های فروش محصولات و غیر استفاده نمایند.
برای رفتن به این مجموعه هر فرد بسته به سنی که دارد باید به صورت جداگانه هزینه ورودی خود را پرداخت نماید.
بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان می توانند از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به این پارک آبی بروند.

پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی Splash n Party Water Park

پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی Splash n Party Water Park 
پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی Splash n Party Water Park

یکی دیگر از محبوب ترین پارک های آبی ساخته شده در دبی می باشد که مختص کودکان ساخته شده می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای استراحت والدین و لذت بردن کودکان می باشد.
با پرداخت ورودی به ازای هر نفر می توانید لذت حضور در این مجموعه را تجربه نمایید.
علاوه بر امکانات تفریحی همچنین می توانید از رستوران، کافه، فروشگاه های مختلف نیز استفاده کرده و لذت ببرید.
ساعات کاری و فعالیت در این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 8 شب می باشد.

پارک آبی آیس لند دبی Ice Land Water Park

پارک آبی آیس لند دبی Ice Land Water Park 
پارک آبی آیس لند دبی Ice Land Water Park

یکی از جذاب ترین و بهترین و همچنین مهیج ترین پارک های آبی ساخته شده این مجموعه می باشد که مورد علاقه مردم در شهر دبی، توریست ها و گردشگران می باشد.
با رفتن به این پارک آبی همانگونه که می توانید متوجه شوید به صورت یخ زده مانند و سفید میباشد و بسیار زیبا می باشد.
این نکته و موضوع قابل ذکر میباشد که، در اطراف محوطه این پارک آبی زیبا همچنین مجسمه های پنگوئین هایی دوست داشتنی نیز گذاشته شده تا در مدت زمان حضورتان در این مجموعه حس بودن در یک منطقه یخی و سرد را بتوانید تجربه نمایید.
با رفتن به دبی، راس الخیمه، جزیره الحمرا از ساعت 10 صبح الی 8 شب میتوانید از تفریحات و امکانات آنجا استفاده کرده و لذت حضورتان در این مجموعه را چندین برابر نمایید.

پارک آبی اسپلش پد دبی Splash Pad dubai

پارک آبی اسپلش پد دبی Splash Pad dubai
پارک آبی اسپلش پد دبی Splash Pad dubai

یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در دبی می باشد که دارای محیطی دلنشین و کوچک و مختص کودکان می باشد.
هر فرد با پرداخت هزینه به صورت جداگانه می تواند وارد این مجموعه شود و از ساعت 9 صبح الی 8 شب از تمامی تفریحات و امکانات آن استفاده کرده و بهره مند شود.
این مجموعه قابل ذکر و اشاره می باشد که در ساحل جمیرا و نزدیک سینما روکسی ساخته شده است و از تمامی نقاط دبی دسترسی به آن بوسله تاکسی به راحتی امکان پذیر می باشد.

پارک آبی لاگونا دبی laguna waterpark

پارک آبی لاگونا دبی laguna waterpark 
پارک آبی لاگونا دبی laguna waterpark

یکی از مهیج ترین و زیباترین پارک های آبی ساخته شده در شهر دبی کشور امارات متحده عربی می باشد که دارا فضایی کم می باشد اما در همین مقدار فضا می توانید از بهترین و به روز ترین امکانات و تفریحات استفاده نمایید.
همانند بسیاری از پارک های آبی در این مجموعه نیز سرسره‌های رقابتی، سرسره‌ سقوط آزاد، سرسره‌ فضایی و استخر امواج برای استفاده وجود دارند.
علاوه بر امکانات تفریحی هر بازدید کننده همچنین می تواند از رستوران و کافه و در کنار آنها ار غرفه های فروش برخی محصولات استفاده نمایند.
هر فرد برای رفتن به این پارک آبی باید هزینه ورودی پرداخت کند و از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر از بودن در این مجموعه و پارک آبی بهره مند شود.

پارک آبی لگولند دبی legoland waterpark dubai

یکی از بهترین پارک های آبی شهر دبی می باشد که از زمان تاسیس آن تا به الان مراجعه کنندگان و طرفداران بسیاری را چه در میان مردم دبی و چه در میان توریست ها و گردشگران به خود جلب کرده است.
این مجموعه فعالیت خود را از سال 2016 میلادی آغاز نموده است و بسیاری از توریست ها و گردشگران حداقل یکبار هم شده در بازه زمانی سفرشان به شهر دبی کشور امارات متحده عربی سعی می کنند به این پارک آبی نیز سری بزنند.
رودخانه مصنوعی، سرسره های آبی، رختکن، حمام، رستوران، کافه، سایه بان و صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن از جمله تفریحات و امکانات قابل دسترس بازدید کنندگان و مراجعان به این پارک آبی محسوب میشوند.
هر فرد برای رفتن به این مجموعه باید هزینه ورودی پرداخت کرده و از ساعت 10 صبح الی 7 شب از امکانات و تفریحات آن بهره مند شده و استفاده نماید.

پارک آبی آکوافان دبی AquaFun WaterPark

پارک آبی آکوافان دبی AquaFun WaterPark 
پارک آبی آکوافان دبی AquaFun WaterPark

یکی دیگر از مکان های تفریحی ساخته شده در دبی میباشد که قابل ذکر است، مساحت این مجموعه حدود دو هزار و هفتصد متر مربع می باشد و دارای حدود 74 بازی و تفریح هیجان انگیز برای استفاده بازدید کنندگان می باشد که بر روی آب دریا ساخته و واقع شده است.
ساختار این پارک آبی به گونه ای است که وقتی از بالا و آسمان به آن بنگرید به حروف انگلیس به حالت نوشته من دبی را دوست دارم میباشد.
این پارک آبی واقع شده در دبی، مقابل اقامتگاه ساحلی جمیرا، پارک آبی آکوافان می باشد و از ساعت 10 صبح الی 7 شب باز بوده و آماده میزبانی از مراجعین و بازدید کنندگان محتریم می باشد.

پارک آبی دریم لند دبی Dreamland Aqua Park

پارک آبی دریم لند دبی Dreamland Aqua Park 
پارک آبی دریم لند دبی Dreamland Aqua Park

یکی دیگر از زیباترین و رویای ترین پارک های آبی ساخته شده در دبی می باشد که دارای تفریحات آبی بینظیر و چشم اندازی فوق العاده می باشد.
هر فرد با پرداخت هزینه ورودی جداگانه می تواند وارد این پارک آبی شده و از ساعت 10 صبح الی 8 بعد از ظهر از آنجا و تفریحات و تمامی امکاناتش استفاده کرده و بهره مند شوند.
از دیگر امکانات در دسترس بازدید کنندگان در این پارک آبی علاوه بر تفریحات آبی می توان به رستوران، فروشگاه و کافه اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا